Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor TROLL » 28 aug 2012 14:24

Welkom, je kan altijd een uitdaging plaatsen en waarschijnlijk word er mits het op tijd is een reactie op gegeven.

Een mede dark elf speler is altijd welkom :wink: al denk ik dat het snel genoeg tot een burger oorlog zal lijden :grijns:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Even voorstellen

Berichtdoor Trotsbaard » 07 jan 2013 12:49

Dag mensen,

Ik ben Roy, afgelopen weken ben ik weleens wezen koekeloeren op de warhammer avond, je hebt me vast wel stilletjes aan de schildertafel zien zitten. Ik heb als puber zijnde mijn miniaturen aan de kant geschoven en verkocht, als arme puber was voor mij de hobby onbetaalbaar, ook omdat ik flink veel uitgaf aan elektrische gitaren. Nu ben ik onlangs weer verslingerd geraakt toen ik laatst even langs Moenen opliep en ik besefte dat ik een flinke cent te besteden heb en ik altijd veel plezier heb gehad in het schilderen en knokken met m'n mini's. Dus het is tijd om de dobbelstenen en pencelen weer aan het werk te zetten. Ik ben begonnen met Wood Elves die ik al gauw weer aan de kant geschoven heb omdat ik iets miste( koppigheid, bijl en een baard!) dus nu heb ik mijn toenmalige leger: dwarfs weer opgepakt. Op het moment heb ik 3000 punten aan dwarfs die allemaal nog gepainted moeten worden, maar wel speelklaar zijn. Er is flink veel veranderd in de regels in tussentijd, dus die zullen even flink weer in mijn brein geprent moeten worden. Je hoeft nu niet meer te guessen in de shooting phase?? hmm dat word knallen met die thunderers. Groetjes!
Zonder baard ben je niks waard!
Legers die ik speel: Dwarfs, Chaos space marines
Trotsbaard
Von Carstein in pettycoat

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Chris » 07 jan 2013 13:36

Hoi, en welkom :) Mooi, want dwergen hadden we nog niet veel op de club! Dat je maar veel mede uit schedels moge drinken. Het introductie topic is alleen hier:
viewtopic.php?f=13&t=18&start=420
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Bobske » 08 jan 2013 14:48

wees welkom Roy
en idd sinds Gotrek/Sander er niet meer is en Beastherder/Frank P. al jarebn geen potje heeft gespeeld..
is het goed dat er weer dwergen zijn :tu:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Braxandur » 18 jan 2013 15:30

Welkom Roy!

Ik heb al een gezellige slag tegen je gespeeld en moet zeggen dat ik het ook leuk vond om weer eens dwergen tegen te komen!
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor martijntjegerritsen » 23 jan 2013 23:40

Hoi,

Martijn hier, 27 jaar en na een jaartje hobby'en ben ik wel klaar om me te mengen met de pro's :grijns: . Vroeger net als Roy (van de post hierboven) wel eens een Wood Elf of twee geverfd tijdens die ongemakkelijke puberjaren, maar met weinig verve.
Twee weken geleden wezen kijken bij jullie en was erg onder de indruk. Kreeg veel energie en de sfeer was fantastisch. Vorige week was ik op vakantie in Merry Ol' England maar ben van plan morgen weer voor de deur staan. Heb nog weinig ervaring in het gaming verhaal, maar enjoy het verven. Ben ook van plan dus iets mee te nemen om me bezig te houden.
Qua army heb ik al aardig wat World Eater modellen( ong.2000pt. incl. een zooitje demons) klaar staan, en ben benieuwd ook daar wat mee te doen. Mijn Orks zijn nog groen achter de oren en heb er nog niet genoeg gevonden voor een Waagh, maar dat zal ook niet lang duren als ik kijk naar het plezier wat ik er van krijg!

Tot snel,
Gr.
Legers die ik speel: 40K: Chaos Space Marines (>2500) Blood Angels (<1500)
martijntjegerritsen
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor Chris » 24 jan 2013 00:35

Welkom! Orcs kun je altijd als allies gebruiken. Dan heb je er minder nodig maar kun je ze wel al spelen tot je er wat meer hebt.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Terentius » 24 jan 2013 16:04

Welkom, welkom!

Nog meer Chaos, leuk! En meteen ook voor de (enige) juiste Legion gekozen.
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor jibberjabber » 11 mei 2013 23:13

hallo,

Mijn naam is Bram, ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echte game gespeeld.
Dit beviel me wel dus nu ga ik mijn eigen (space marines)leger bouwen.
Op het moment heb ik nog niks om een game mee te kunnen spelen maar daar hoop ik in de toekomst verandering in te brengen.
Ik ben ongeveer op de helft van deel 2 van de horus rising serie en een leuk gesprek hierover hebben is zeker welkom. ;)
Is er iemand die met mij een game wil doen?
Het liefst zou ik space marines doen, maar iets anders is ook goed.

Tot donderdag,

Bram
Legers die ik speel: warhammer 40k maar ik heb nog niet echt een leger
jibberjabber
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Chris » 11 mei 2013 23:19

Ten eerste welkom!
Ik kan je aanraden met de startdoos te beginnen, en te proberen het orc gedeelte met iemand anders te ruilen. Dan heb je meteen het regelboekje in een handzaam formaat, wat dobbelstenen, en een bijzonder goed begin van je eerste leger. Ik zou daar een paar potjes mee spelen op lage punten (dan gaan ze ook snel) zodat je snel de basics onder controle hebt. Dan units die je leuk lijken proxyen, en degene die je daadwerkelijk leuk vindt daarna pas kopen. Dat scheelt je een hoop geld, en je koopt ook niet sneller dan dat je het in elkaar kunt zetten. Dan zit je in no time op een leuk legertje!
Tot donderdag!
Chris
Lord Lion-O

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief