door Teriderol » 13 sep 2013 23:10
Hoi mensen van Hive Novio,
Laat ik me voorstellen, mijn naam is Rens. Ik heb de kelder al 2 keer mogen aanschouwen.
Een stel vrienden spelen warhammer Fantasy, daardoor ben ik eens gaan kijken naar de regels, deze bevielen mij. Toen heb ik met hen besproken wat een redelijk leger voor mij zou zijn. Naast dat ik (on)ordelijke ravage en lelijke strategieën hou, ben ik met mijn waterpolo hobby wel blij met wat stevigers. Dus mijn keuze tussen beast men, tomb kings en Ogre Kingdoms viel op de laatste. Op het moment is mijn leger nog niet erg groot, maar waarschijnlijk gaat die langzaam groeien. Mijn favoriete modellen zijn gnoblars.
Naast dat ik nu WHF erbij heb gekozen, speel ik vooral tabletop RPG's, D&D 3.5, vampire en een beetje paranoia. Ik heb 4.0 gespeeld om ermee te beginnen, maar daarbij was het of heel sterk of allemaal hetzelfde. Dus uiteindelijk naar 3.5 overgestapt en gemerkt dat je zoveel meer keuze had.
tot gauw,
Rens.
P.S.: ik zou graag wat ervaring opdoen, ik kan een allied army van 400 punten maken om in koppels te spelen. 640 is momenteel maximaal vanwege core.
Ogres don't do contemplative head scratching, preferring to smash things they don't understand.
An ogre treats his club like an extra limb, and will only eat it in the most dire of circumstances.
Legers die ik speel: WHF Ogre Kingdoms