Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 21 jan 2014 17:00

Welkom Luc

Voor zover ik weet speelt niemand hier een van de 40 RPGs

Voor zover ik weet heeft Caladai Doombalde /Laurens het gespeeld en ik geloof Skevan ook eventjes maar dat weet ik niet zeker.
Open een topic zou ik zeggen
En

Ik heb Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels en Orks.

kan van elk leger als het goed is minimaal 1500 punten op de been brengen

In één jaar! :disturbed:
doe je goed
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 21 jan 2014 18:40

Welkom!

Ik heb inderdaad een tijd Dark Heresy gespeeld, en een tijd Rogue Trader. Allebei zeer vette spellen die ik iedereen kan aanraden die van roleplaying games houdt. Momenteel speel ik niks, maar ik ben misschien wel te porren voor iets.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor blaze unlimited » 21 jan 2014 18:46

Ik heb zelf pdf'jes van Deathwatch en Only War, oorspronkelijk alleen beetje voor de fluff gelezen maar nu lijkt het me wel eens leuk om het uit te proberen. Al lijkt het me niet slim om GM te zijn aangezien ik nog 0% ervaring heb :P of het moet een leerproces voor iedereen zijn :) enige RPG ervaring die ik heb is 1 D&D avontuurtje en dat beviel goed en de 40K RPG's lijken mij episch dus interesse is er zeker
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor Caladai Doomblade » 21 jan 2014 19:45

Ik zou misschien wel kunnen GM-en. Geen ervaring als GM met 40K, wel met andere RPG's. Belangrijkste is een leuk clubje mensen bij elkaar krijgen die daar zin in hebben. Dus, als er gegadigden zijn, meld je vooral. Ik zou dan wel voor Dark Heresy gaan, dat is het beste instappen. Rogue Traders is meesterlijk, dus dat is ook een optie. De andere systemen zullen hetzelfde werken, maar ken ik verder niet goed genoeg denk ik om GM te spelen.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 21 jan 2014 21:15

I'm in!

Ben zelf nu DM van mijn D&D groepje (we roteren steeds), alleen heb pas 1 sessie (= 6 uur) gehad, dus ik ben denk ik niet echt de beste keuze... Daar komt ook nog eens bij dat ik vrij weinig kennis van de lore van 40K heb. Ten slotte is de speelstijl van mijn groep allesbehalve serieus, en ik denk niet dat er veel mensen op een Brick of Extra Heavyness of een Necklace of Crab Detection zitten te wachten (ja, die heb ik werkelijk in het spel gebracht :D ).

Hoe dan ook, voor de geïnteresseerden: http://www.hivenovio.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=3028
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Nieuw hier

Berichtdoor Swarlicious » 06 nov 2014 15:39

Hallo daar,
Mijn naam is Bart, 25 jaar en nieuw hier. Ongetwijfeld wordt dit bericht niet in de goeie plek geplaatst, ik wilde me toch even voorstellen.
Ik ben een paar maanden geleden met een Necron leger en wilde deze een keertje uit testen (tevens ook de eerste keer dat ik het spel ga spelen...)
Ik hoop vanavond even langs te komen, met of zonder poppetjes.

Vriendelijke groet,
Bart
Legers die ik speel: Warhammer 40k, Necrons tot dusver
Swarlicious
Towns Fool

Re: Nieuw hier

Berichtdoor blaze unlimited » 06 nov 2014 16:40

Hey!

Altijd leuk nieuwe spelers, volgens mij is er op het moment geen andere necron speler die er regelmatig is(sorry als ik iemand over het hoofd zie :) ).
Wil wel graag eens tegen je spelen, heb echter vandaag al een potje.
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor TROLL » 07 nov 2014 09:31

Welkom @ hive novio ^_^

Necrons zijn tof :) heb er zelf enkele maanden mee gespeeld. Je kunt via het forum altijd mensen uitdagen en/of je eigen blogje bij houden over je leger/ schilder vorderingen :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Caladai Doomblade » 07 nov 2014 10:44

Welkom Bart, wat je pupkes-intresse ook is, er is altijd wel iemand bij Hive Novio die het speelt of heeft, maar WH40K is nog steeds het meest gespeelde op onze club dus het moet niet zo moeilijk zijn een tegenstander te vinden.

Caladai Doomblade
BOFH

Swarlicious battles

Berichtdoor Bobske » 16 nov 2014 15:28

Welkom!

Tip:
maak een post in het Date topic
viewforum.php?f=24

Die je elke keer (her)gebruikt. BV
Swarlicious wil knokken!
of
Battlen met Swarlicious

@ moderator
Kun je deze verplaatsen naar???
viewtopic.php?f=13&t=18&start=440
Edit: As you wish :fsm:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief