Warhammer op een middeleeuws kasteel!

Vind hier de evenementjes die plaats vinden in Nijmegen en omgeving met betrekking tot Warhammer 40K, Warhammer The Old World, Warhammer Age of Sigmar en andere met miniaturen gerelateerde spellen.

Moderators: Bobske, Skevan

Warhammer op een middeleeuws kasteel!

Berichtdoor Dobbelstein » 26 sep 2025 14:43

Dobbelstenen rollen, legers marcheren… Op 15 november verandert Kasteel Hernen in een Warhammer 40K-slagveld. Durf jij binnen de muren te strijden?

Kom Warhammer 40K spelen op zaterdag 15 november van 10:00 tot 18:30 op Kasteel Hernen bij Nijmegen. Deelname is €13,50 p.p.

Praktische info: Kom met je groep of alleen en tref een tegenstander. Het is een casual game dagje waar je gelijkgestemden in de hobby kan ontmoeten (dus geen wedstrijd/toernooi). Neem je leger en scenery mee; wij zorgen voor tafels en stoelen. We spelen 40K, heb je een andere wargame die je graag wil spelen, meld dit bij je aanmelding en zorg voor je eigen tegenstander. Het kasteel is helaas slecht toegankelijk voor minder validen.
Voor vragen kan je mailen naar: dobbelstein.gaming@gmail.com.

Meld je aan via het formulier, zie de link https://forms.gle/Hq97giouwNXUEt3Z6, en ontvang vervolgens een link om de kaartjes te betalen.

Consumpties: Eigen consumpties zijn op deze locatie niet toegestaan.
Er worden drankjes, snacks en lunch verkocht in de Koffiekelder.

Bereikbaarheid: Kasteel Hernen, Dorpsstraat 40, te Hernen. Er is voldoende parkeergelegenheid bij het kasteel.

Zet je mini’s klaar, scherp je dobbelstenen en beleef een unieke dag vol Warhammer in een echt kasteel! :D
Legers die ik speel: Warhammer
Dobbelstein
Von Carstein in pettycoat

Re: Warhammer op een middeleeuws kasteel!

Berichtdoor Guy » 26 sep 2025 19:06

Heel leuk initiatief :thumbup: Zelf ben ik die dag niet beschikbaar, maar hoop om herhaling wegens groot succes :wink:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Bobske » 27 sep 2025 18:13

Top, ik denk niet dat ik kan spelen maar misschien even kijken.
Komt op de kalender B) :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Bobske
BOFH

Berichtdoor Dobbelstein » 27 sep 2025 20:01

Dank voor jullie enthousiaste reacties! :D

We gaan zeker uit van meer edities! De beste manier om op de hoogte te blijven is via de Instragram van Dobbelstein (https://www.instagram.com/dobbelstein_gaming/) of de Discord (https://discord.com/channels/1419983121180266549/1419983122443014198). Daar posten we onze nieuwe evenementen!
Er staat een D&D dag gepland op 29 november.

Avontuurlijke groet!
Legers die ik speel: Warhammer
Dobbelstein
Von Carstein in pettycoat

Keer terug naar Evenementen Agenda