Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik deze hier deel. Ik ben in het verleden (laaang geleden) met veel plezier bij jullie events geweest, dus nu we eindelijk zelf wat organiseren zijn jullie ook welkom!
Zondag 19 April in Utrecht (vlakbij station Overvecht)
De tweede editie van de Oris Orc Cup!
Wie wordt de Groenste Greenskin van het land? We spelen alleen met de Orcs & Goblins armylists, dus only Greenskins allowed!
3 malle scenario's, een Squig-bouw-kit en een Bingo-formulier. Het draait niet om puur competitief, maar malle Greenskin ongein.
Volgens mij is het hele concept van 'Squigs zijn hip' ergens in jullie club ontstaan dus de experts zijn zeker welkom om hun skills te delen met de Squig-knutsel-competitie.
Aanmelden kan via Florisvandenberg at gmail.com.
Er is een rulespack, maar we zijn te analoog om deze ergens online te hebben staan. Ouderwets onhandig, maar geef het vooral aan als jullie deze willen ontvangen.









