Beste Hiver’s!
Het is tijd om te verven!
Wedstrijd zal lopen van nu tot de deadline op de clubavond 26 september 2024!
Je hebt dus ruim de tijd om je best te doen voor jou project!
Inschrijfgeld: € 5,- per persoon
Er zullen 3 categorieën zijn: Spire, City & Underhive. Voor elk zijn er minimaal 5 deelnemers nodig. Elke universum is welkom: fantasy, historische, scifi of whatever you love!
Je kan dus Lord of the Spire, Lord of the City of Lord of the Underhive worden!
Voor wie denkt, ik ben niet goed genoeg, er zal ook een special categorie zijn waar de jury een prijs voor gaat uitreiken: Sumplord!
Kies een categorie en doe dus gewoon mee!
Maar goed wat houden de categorieën in?
Spire: 1 miniatuur geverfd volgens de standaard van het blauwe bloed aan de top! Schaal 1mm tot 40mm
City: een groep miniaturen van jou favoriete game. Denk aan de grunts van je game. De gemiddelde gangers Schaal 1mm tot 40mm
Underhive: Free for all! Alles wat niet past in de andere categorieën. Bustes, monsters, grote voertuigen, gebouwen, kitbashes & ruimteschepen! Schaal 1mm tot 1:18
Punten wordt door middel van stemformulier. 1 tot X, waar X het aantal deelnemers is per categorie. De jury heeft het laatste woord in geval van een gelijke stand & voor de bonus prijzen!
Prijzen!
Prijzen zullen worden gehaald van uit het ingelegde inschrijfgeld. Bonnen voor Moenen en/of Tante Hannie. Ook heb ik http://www.TTCombat.com bereid gevonden een prijs te geven voor de beste over all & the Sump Lord!
Schrijf je in door een PM of reactie op het forum naar mij. Dan stuur ik een betaal linkje nadat er meer dan 5 inschrijvingen zijn voor je categorie. Deelnemers worden op het forum bijgehouden.
Met vriendelijke groet,
De Jury: Luis & Michel
Spire:
1. Mees van Goinga: MESBG - Durbûrz
2. Frank Veldhuizen: 40K - Ork Runtherd
3. Theo Anema: Wargammer - Savage orc warboss
4. Aidan Sanders: 40k - Ork Big Mek
5. Thijmen: 40k - Tau Commander
6. Simon van Velp: Warcry - Centaurian Marshall
City:
1. Mees van Goinga: MESBG - Goblin Warriors
2. Frank Veldhuizen: 40K - Ork Gretchin