Donderdag 17 juli - andere locatie clubavond

Vind hier de evenementjes die plaats vinden in Nijmegen en omgeving met betrekking tot Warhammer 40K, Warhammer The Old World, Warhammer Age of Sigmar en andere met miniaturen gerelateerde spellen.

Moderators: Bobske, Skevan

Donderdag 17 juli - andere locatie clubavond

Berichtdoor drava » 19 jun 2025 09:22

Dag allemaal,

De donderdag tijdens de Vierdaagse (feesten) is er traditioneel gezien geen clubavond omdat Moenen & Mariken dan erg slecht te bereiken is door de drukte in de stad. Maar na Novio Magica is er het idee ontstaan om die avond samen op te trekken met The Guild in Nijmegen. Zij organiseren ook elke donderdagavond vanaf 19:00 een clubavond maar wisselen in miniatuurgames, bordspellen en rollenspellen avonden. Maar op 17 juli zullen zij zich richten op miniatuurspellen en zijn wij als Hive Novio ook welkom. Hieronder wat praktische gegevens. Naast gamen ben je natuurlijk ook welkom om simpelweg te gaan schilderen en je nerdy hobby(s) met eens wat andere mensen te delen.

Wanneer: Donderdag 17 juli vanaf 19:00 inloop, start om 19:30.
Waar: FNV Vakbondshuis Nijmegen, Steenbokstraat 84 (gratis parkeren in die wijk).
Gamen: Er is een appgroep waar je afspraken kunt maken voor een battle of als je voordien even snel wilt schakelen met wat vragen. Als je daar aan toegevoegd wilt worden kun je Chaim een appje sturen hierover.
Meenemen: Er zijn wat drinken en snacks maar zelf meenemen wordt gewaardeerd, alcohol is niet toegestaan.
Laatst bijgewerkt door drava op 20 jun 2025 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Re: Donderdag 17 juli - andere locatie clubavond

Berichtdoor Rensdyr » 19 jun 2025 10:14

Leuk idee! Ik ga proberen erbij te zijn.
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Rensdyr
Snotling launched by a Shokk Attak Gun

Berichtdoor theWoodcutter » 19 jun 2025 11:52

Tof om te horen dat er toch nog iets gedaan wordt met dat idee. Ik ben er zelf niet bij, maar wens iedereen veel plezier en misschien dat er nog meer uit voort komt.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor drava » 20 jun 2025 14:07

Bump, van het eerste bericht. Toevoeging hoe een battle af te spreken en dat er ook een schildertafel zal zijn.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Bobske » 21 jun 2025 08:59

ik loop waarschijnlijk wel even langs dan
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Bobske
BOFH

Berichtdoor Bobske » 14 jul 2025 10:23

Bump, ik kan er helaas niet zijn maar veel plezier en groetjes aan The Guild B)

ik zal et ook op FB zetten :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Bobske
BOFH

Berichtdoor Guy » 15 jul 2025 21:03

Heel goed initiatief :thumbup: Ik kan er zelf helaas niet bij zijn omdat mijn wederhelft in het buitenland is en ik op de kinderen moet passen.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Keer terug naar Evenementen Agenda