Deamons & Damsels, regels discussie. PART 3. fantasy mis

Alles over dit toernooi van 2008 hier.

Deamons & Damsels, regels discussie. PART 3. fantasy mis

Berichtdoor Caladai Doomblade » 01 dec 2008 10:02

Okee, dit zijn mijn eerste ideeen, ik heb ze nog niet uitgewerkt maar ik ben benieuwd wat mensen denken.

Fantasy:
missie 1: deployment up to 15 inch maar 24 inch van je tegenstander af blijven.
Geen victory points voor general, battle standard en standards.
Elke table quarter is 300 victory points waard.

missie 2: gewone deployment zones
elk leger heeft 3 messenger modellen (op kleine base) die ze moeten proberen van de tegenstanders tafelrand te laten lopen. Elke messenger is 200 victory points waard. (messengers hebben allemaal dezelfde stats, 2 wounds, een 5+ ward save and magic resistance 2)

missie 3: schuine deployment zones
Afbeelding
Het objective is het midden van de tafel. Als je een unit van unit strength 5+ binnen 6 inch van het midden van de tafel hebt en er zijn geen vijandelijke units van unit strength 5+ binnen 6 inch dan claim je het objective en krijg je 1000 victory points.

Alle scenarios gebruiken ook gewone victory points!

Schiet gerust ideeen af, maar liefst wel opbouwend zodat ik er wat mee kan.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor marinus-1990 » 01 dec 2008 12:41

missie 1: niks aan toe te voegen.

missie 2: hoeveel is de movement van de messengers. en staan er dan heuvels op het veld het is namelijk een beetje on eerlijk als je een schooty leger hebt. ook heb ik gehoord dat ze in het grand toernament dit ook deden alleen waren de messengers geen 200pts waard maar konden ze vp schaal verzetten. bv. als iemand minor victory had gehaald maar zijn tegenstander 1 messenger aan de overkant had gekregen werd het als nog een een draw. het is maar een idee.

missie 3: goeie opzet. alleen vind ik 1000pts erg veel want dan heb je door alleen de objective te claimen al bijna een massacre. ik zou zeggen maak er 800 van.

en wat voor vp schaal ga je bebruiken het boek heeft namelijk een klein verschillen tussen de schalen vind ik.
marinus-1990
Lover of Squigs

Keer terug naar Deamons & Damsels 2008