[quote="Caladai Doomblade"]Nou is een inquisitor lord volgens mij maar 40 punten kaal (WH in ieder geval), dus het valt nog wel mee, maar kaal zijn het wel 40 nutteloze punten, en als je hem genoeg upgrades geeft heb je kans dat hij beter wordt dan de assassin zelf...
Je kunt een WH inquisitor (elite) en een DH assassin (elite) pakken. In theorie mag het, maar ik weet niet of je je tegenstander met dat soort geintjes blij maakt.
Wat ik zou doen is gewoon aan je tegenstander vragen of je een losse assassin als elite mag inzetten (dus zonder inquisitor). Ik zou het in ieder geval wel toestaan.



vooral niet als het ook zulk gedoe is 


)