Wauw, das pas slim! @ Benman & Beastherder Ga asljeblieft, please een keer spelen op Ben tereein op de club en kondig dat lang van tevoren aan Dan kom ik kijken (met kwijlbakje)
TROLL schreef: bob, gij zijt vervloekt!
#hobbybutterfly
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Heel netjes, Ben blijft dat zand en gras allemaal netjes zitten als je het vouwt?
@Bob Moeten we zeker een keer doen, moet ik wel eerst de regel s leren (en als we het echt goed willen doen zal ik eerst alles af moeten schilderen, zulk mooi terrein verdiend natuurlijk alleen maar geschilderde modellen )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Het zandweggetje neigt naar breken wanneer je het scherp vouwt maar toch blijft het zand en gras zitten vanwege het laken dat er onder zit. Er komen dus wel opervlakkige breukjes maar het breekt niet door/laat niet los. Het enige dat natuurlijk gaat gebeuren is dat de polletjes gras wat platter gedrukt gaan worden wanneer er vaker iets bovenop gezet wordt. Maar dat mag de pret niet drukken.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]