Ik had net weer eens inlog probleempjes. ben er met twee keer door de bevestigingscode heen te rommelen weer doorheen.
[edit] Claustrofobic Venerable Dread. Tjemig Nas had er zeker een pestbui in toen hij hier de ranks gemaakt heeft. [/edit]
.


Luister naar Beastherder...



Keer terug naar Forum- en Bug Board
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast