INLOGPROBLEMEN? zet ze hier !

Een forum-bug gevonden. Plaats dat in dit forum. Dit is ook de plaats voor mededelingen over aanpassingen e.d. van ons Hive-forum.

Berichtdoor henerius » 27 jun 2006 10:09

Ik had net weer eens inlog probleempjes. ben er met twee keer door de bevestigingscode heen te rommelen weer doorheen.

[edit] Claustrofobic Venerable Dread. Tjemig Nas had er zeker een pestbui in toen hij hier de ranks gemaakt heeft. [/edit]
Laatst bijgewerkt door henerius op 27 jun 2006 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Spawn » 27 jun 2006 10:18

Moet je telkens een code invullen?
Hierboven lees je het correcte antwoord.
Spawn
Mastah
 
Berichten: 30
Geregistreerd op: 12 maart 2006 19:17
Woonplaats: 127.0.0.1

Berichtdoor henerius » 27 jun 2006 10:21

Ja maar ik denk dat ik windows maar eens een nekslag ga verkopen. Zelf het password intypen is misschien beter :unsure: .

[edit] neuh ligt nie aan windows [/edit]

we zien morgen wel weer. -_-
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Beastherder » 27 jun 2006 19:43

hmmm

ik had een paar dagen geleden hetzelfde. Nas heeft mn password veranderd en sindsdien gaat het weer prima. :dunno:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6476
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Gast » 27 jun 2006 21:44

hoi boske hier.

Ik lig er al een week weer uit.
Zelfde verhaal als vorige keer: Ik heb mijn cookies verwijderd dus moet zelf mijn password intypen (wat ik zeker weet dat het goede is)
Pakt de site niet
KRijg scherm met die gekleurde letter, voeg nogmaals gerbuikersnaam en wachtwoord in en visual confirmation code (niet duidelijk of dit met grote, kleine of maakt niet uit letters moet en de ooh en de nul zijn ook niet duidelijk)
Pakt hij ook niet

Vraag nieuw password aan, activeer account
en het geneuzel begint van voor af aan

Ik heb nu 3 keer een nieuw password aangevraagd tig keer proberen in te loggen maar niks, niks, niks

vorige keer deed mijn account het ineens weer (backup of zo)
maar nu niks, niks niks

fix dat even
bvd
gr
Bobske
Gast
 

Berichtdoor Bob » 27 jun 2006 21:50

Nu word ik gek! probeer het voor de 5e keer en nu lukt het.
Dat was vorige keer ook al toen ik geklaagd had. Are you screwing me around, cause I do not like it! ;)
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 11 okt 2008 23:02

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 27 jun 2006 23:54

Ja ik had vorige week iets soortgelijks, ook een keer of 7 opnieuw inloggen voordat ik binnen was. Vreemd verschijnsel dit.
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Old World: Warriors of Chaos, Orcs & Goblins
Avatar gebruiker
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 16 maart 2006 11:08
Woonplaats: Molenhoek

Berichtdoor henerius » 28 jun 2006 00:27

pfoe en ik dacht dat ik de enigste was. Nu gaat het echter weer goed.

Kan het liggen aan het een week lang offline zijn? Dat zou ik overigens wel vreemd zijn want ik log elke dag zo'n beetje in. :blink:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Spawn » 28 jun 2006 11:29

Hmmm...raar...ik heb het net ook geprobeerd, die Confirmation Code komt wanneer je je wachtwoord fout hebt ingevoerd, wanneer je dat AutoInvullen gebruikt, probeer het eens met de hand...

[edit]
Ik heb het login bestand vervangen door het login bestand van het gewone phpBB, misschien dat dat wel werkt...
[/edit]
Hierboven lees je het correcte antwoord.
Spawn
Mastah
 
Berichten: 30
Geregistreerd op: 12 maart 2006 19:17
Woonplaats: 127.0.0.1

Berichtdoor henerius » 28 jun 2006 23:19

so far so good.

Het lijkt opgelost. B)

[edit] jouw post heeft dezelfde tijd als de mijne, misschien juich ik te vroeg [/edit]
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum- en Bug Board

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast