Nadeel met één bike squad is dat het wederom een groot doelwit is voor je tegenstander, vandaar dat ik zoiets ook niet aanraad als echte counter tegen Vindicators. Zoiets werkt alleen goed als anti-tank in combinatie met meerdere snelle units *. Die Vindicators hebben de eerste beurt toch nergens op te schieten, behalve op die ene unit die keihard op ze af komt rijden. Dat is al helemaal voorspelbaar. Je hebt Jink, maar wil je eigenlijk niet gebruiken omdat je je meltaguns met volle BS wilt afschieten. Je zou eventueel voor de charge kunnen gaan dan, maar dan had je beter een Spawn squad mee kunnen nemen.
*Gelukkig heb je beschikking over snelle units in de vorm van Rhinos en een Land Raider. Gebruik die als cover voor je Bikes. Vervolgens kun je ook nog met Plague Marines uitstappen en extra meltas afvuren.
Long-range fire moet je trouwens niet bij Chaos komen aankloppen. CSM is meer een assault leger, daar zitten namelijk de meeste opties.
Ik raad ook aan je leger duidelijk om een bepaalde strategie te bouwen en niet één van elk type unit mee te nemen. Als je voor een "in-your-face" strategie gaat, neem dan minstens een stuk of 4 snelle units mee. Wil je meer gunline doen, zet dan 2 extra Havoc squads in met Autocannons of Lascannons.
Droppod met meltymelty geprobeerd? Of een ironcladje?
Het ging hier volgens mij om Chaos.