door shogun » 26 mei 2015 15:33
[quote="Beastherder"][quote="brammo1991"][quote="mathijs97"]alweer een nieuw codex?

Vorige was van september 2013 dus ze zullen wel elk anderhalf jaar (ish) een nieuwe codex uitbrengen.
Want wat is er leuker dan 46,- betalen voor een regelboek dat je maar anderhalf jaar kan gebruiken?

Dit begint echt belachelijk te worden

Je bedoelt 'Het is nog steeds belachelijk!'.

Buiten 'tyranids' heb ik geen enkele codex gekocht, zelfs niet het laatste rulebook. Ik weiger te betalen voor een hoop boomhout waarvan de helft bestaat uit achtergrondverhaaltjes, een kwart uit plaatjes die ik al 100 keer gezien heb, en dan hou ik nog maar een kwart aan regels over. Er zijn goedkopere 'manieren' om hier aan te komen..

Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
door brammo1991 » 26 mei 2015 19:07
[quote="Beastherder"][quote="brammo1991"][quote="mathijs97"]alweer een nieuw codex?

Vorige was van september 2013 dus ze zullen wel elk anderhalf jaar (ish) een nieuwe codex uitbrengen.
Want wat is er leuker dan 46,- betalen voor een regelboek dat je maar anderhalf jaar kan gebruiken?

Nog een reden om geen marines te spelen maar necron of grey knights ^^
door kaleith » 26 mei 2015 19:52
[quote="brammo1991"][quote="Beastherder"][quote="brammo1991"][quote="mathijs97"]alweer een nieuw codex?

Nog een reden om geen marines te spelen maar necron of grey knights ^^