Gw had al snel door dat het hele 'geen punten, geen structuur, verzin zelf maar wat' idee echt niet werkte

De laatste jaren hebben ze met de verschillende regelboeken er een spel van gemaakt dat je nog een beetje kan respecteren.
Heel benieuwd wat ze er met een 2e editie van kunnen maken.
Een 320 pagina hardcover regelboek is alvast een hele andere insteek dan die eerste 'alle regels staan op 1 a4-tje!' poging
Ik ben nog steeds geen fan van de wereld die ze bedacht hebben (veel te veel 'high' fantasy, ik heb mijn fantasy graag een stuk meer 'grounded') maar de kwaliteit van de modellen valt niet te ontkennen.
De pijn van het verliezen van de Old World begint toch ook te vervagen
Nog even wachten op de prijs, maar ik zou deze doos zeker kunnen overwegen, al is het alleen maar om die Undead modellen in handen te krijgen
Dan zou ik ook zeker de regels s goed bestuderen en misschien zelfs een keer willen proberen.
Ga ik dan nog een poging wagen om van die Sigmarines iets te maken wat ik kan aanzien, of verkoop ik ze gewoon om wat geld terug te verdienen?

Ik verwacht dat de markt behoorlijk overspoeld zal worden met die modellen, dus veel zal je daar niet aan verdienen

) gesorteerd op dubbele

)