ik hoopte even op weer zo'n rare warband als die Troll met een wandelende paddestoel en vleermuis-squig
HÉ ! niks tegen mijn Warband
Die trouwens met stip op één op de toernooilijsten staat.

Moderator: theWoodcutter
ik hoopte even op weer zo'n rare warband als die Troll met een wandelende paddestoel en vleermuis-squig



Luister naar Beastherder...

)
Luister naar Beastherder...

die beestjes er bij, maar heb al genoeg warbands
Luister naar Beastherder...






Luister naar Beastherder...



Luister naar Beastherder...

Keer terug naar Skirmish en warband
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten