Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 18 apr 2007 23:08

"The Vindicamper may pick out any target within range and line of sight, even special weapon troopers and unit champions and then he grows a big beard and you are allowed to kick the person who fields a Vindicare in his dangly tender bits if he snipes your Daemonvessel ..."
:P

Nog effe met m'n lijstje lopen prutsen ..... ik gebruik bij nader inzien toch gewoon dezelfde lijst als tegen Laurens, alleen heb ik nu wat skills en gifts eruit gegooid en met de uitgespaarde punten m'n Daemon Prince een [s]goochelaar[/s] Sorcerer gemaakt.
Dit leger is helemaal geschilderd ......... met minimaal twee kleuren per model. ;)

Unnamed1000 Pts - CSM: Death Guard Army

1 Daemon Prince @ 193 Pts
#Daemonic Resilience; Make Sorcerer; Mark of Nurgle; CC Weapon (x2)
Spiky Bits
Frag Grenades
Nurgle's Rot
Daemonic Visage
Daemonic Stature
Daemonic Mutation
Daemonic Strength
Daemonic Speed
Daemonic Aura
#Wind Of Chaos

1 Chaos Lieutenant (HQ) @ 112 Pts
#Daemonic Resilience; Mark of Nurgle; Bolt Pistol (x1)
Frag Grenades
Daemonic Visage
Nurgle's Rot
Manreaper
Daemonic Strength
Spiky Bits

6 Plague Marines Chaos Space Marines (Troops) @ 189 Pts
#Daemonic Resilience; Favoured Unit; Mark of Nurgle; CC Weapon (x6); Bolt
Pistol (x4); Meltagun (x2); Frag Grenades; Move Thru Cover
#Move Through Cover
1 Free Aspiring Champion @ [43] Pts
#Daemonic Resilience; Free Aspiring Champion; Mark of Nurgle; Power
Weapon (x1); Bolt Pistol (x1); Frag Grenades; Move Thru Cover
Daemonic Visage
Nurgle's Rot
Daemonic Strength
#Move Through Cover

6 Plague Marines Chaos Space Marines (Troops) @ 182 Pts
#Daemonic Resilience; Favoured Unit; Mark of Nurgle; CC Weapon (x6);
Bolter (x4); Plasma Gun (x2); Frag Grenades
1 Free Aspiring Champion @ [42] Pts
Fist (x1); Bolter (x1); Frag Grenades
Daemonic Visage
Nurgle's Rot

6 Plague Marines Chaos Space Marines (Troops) @ 182 Pts
#Daemonic Resilience; Favoured Unit; Mark of Nurgle; CC Weapon (x6);
Bolter (x4); Plasma Gun (x2); Frag Grenades
1 Free Aspiring Champion @ [42] Pts
Fist (x1); Bolter (x1); Frag Grenades
Daemonic Visage
Nurgle's Rot

7 Plaguebearer (Troops) @ 112 Pts
Plaguebearer
#Nurgle's Rot
#Daemon Venom

3 Nurglings (Troops) @ 30 Pts

Models in Army: 33

Total Army Cost: 1000

.... Bring it on! B)

*edit*

Genoeg gekliederd voor vanavond ...... morgen lekker effe wat halfgeschilderde Sisters in mekaar meppen. :Plaguebearer

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Squiggoth op 21 apr 2007 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 19 apr 2007 01:33

Hmmmmm, hij's wel groot! :unsure:

Ik wil een Penitent Engine. :yes:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 21 apr 2007 23:46

[quote="Benman"]Ik wil een Penitent Engine. :yes:

Eigenlijk wil je er drie.
M'n Daemon Prince kan één of twee Penitents nog wel slopen, maar drie van die krengen worden eng ...... M'n Prince heeft maar T5(6) en zo'n snert-Penitent is S5(10), en negeert armour saves ......... da's dus een insta-killed Prince. :snif:

Misschien mot ik toch maar die GUO gaan inzetten. T6 FTW! :harhar:

*edit*

Donderdag een complete overwinning behaald met m'n Plaguemarines ...... en zoals gewoonlijk waren m'n HQ's weer redelijk nutteloos en aten ze een hoop plasma-, melta- en snipermunitie. :wallhack:

De Lieutenant met z'n zeis is nog wel redelijk nuttig als ondersteuning voor een squad, maar de Daemon Prince is in zulke kleine battles een riskante investering ..... zodra je tegenstander wat special weapons in de buurt krijgt (of een Vervelende Vindicare in een flatgebouw) gaat ie liggen en da's ruim 20% van je punten. :snif:
Nog een beetje zitten pielen met de lijst en voor de rematch is de Daemon Prince eruit gegooid en heeft de Lieutenant z'n Manreaper ingeruild voor een good old power weapon. Met de bespaarde punten heb ik een unit Plaguemarines met flamers en een Rhino aangeschaft ..... instappen, naar voren racen, uitstappen, flamers aanzetten en lekker BBQ'en. En dan gaan ze waarschijnlijk dood omdat flamers niet zo heel veel schade doen op alles wat geen Imperial Guardsman, Nurgling, of Hormagaunt is. ^_^

In ieder geval weer een beetje zitten kwasten ..... Plaguemarine Squad #II heeft alweer twee nieuwe leden:
Afbeelding

Nog vier te gaan, en dan nog de bases:
Afbeelding

*edit*

Effe op Deathguard.org een battle reportje gepost van afgelopen donderdag: http://www.deathguard.org/forums/viewto ... 513#110513
:)

Vliegjes schilderen is hip. B)
Afbeelding

Ik moet binnenkort weer eens een nieuwe kwast kopen want na een half jaartje of zo beginnen de haren altijd te slijten vanwege m'n speeksel. :unsure:
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 22 apr 2007 11:31

Bah, freehand .... ^_^
Benman
BOFH

Berichtdoor Atze » 22 apr 2007 11:49

Ze zien er gewoon weer eens misselijk goed uit, vet cool :)
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Squiggoth » 22 apr 2007 20:51

Die freehand ontwerpjes zijn eigenlijk een stuk makkelijker en sneller te schilderen dan al die roze "stringy bitz" die op de nieuwste Deathguard-modellen gesculpt zijn.
Ben nou al zo'n half uur bezig met Tanned Flesh en een priegelkwastje en ik ben pas op de helft .... die vlieg was in vijf minuten klaar. :snif:

Ik probeer de stringy bitz en de laatste paar stukkies metaal af te krijgen voordat ik de deur uit ga ..... hoef ik vanavond alleen nog maar de backpacks effe af te maken en dan zijn er weer twee klaar. ^_^

*edit*

Tip voor mensen die backpacks op hun modellen moeten plakken ...... doe van te voren effe een "dry-fit" om te zien of je backpack daadwerkelijk PAST.
Ik heb net bij die eikel met de Plasmagun z'n halve rug weg moeten vijlen omdat z'n backpack dus niet pastte ....... het is een 2nd edition backpack en Marines zijn in de loop der jaren ietwat groter geworden. :wallhack:

Maar goed, weer bijna twee af en dan hoef ik er nog maar twee. B)

Afbeelding

*edit*

En nu nog twee te gaan. B)
Op de plasmagun staat heel klein een freehand geschreven:
"Sororita Incineratum Sororita Proper Est" - An Incinerated Sister Is A Good Sister.
Dat heb ik zó klein erop geschilderd dat het met het blote oog niet zichtbaar is. :whistle:
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 22 apr 2007 21:24

Onzichtbare freehand heerscht! :D
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 25 apr 2007 20:55

[quote="Benman"]Onzichtbare freehand heerscht! :D

:stupid:

Dit zijn de laatste twee Marines van dit squad, Sjaak Molenaar en Freek van Zwoelekens.
Het is denk ik niet goed te zien op deze foto, maar Sjaak heeft een grote zeemeermin omringd door cherubijnen op z'n rug getattoueerd staan en Freek heeft "The Good, The Bad, And The Adeptus Sororitas" op z'n bolter gecalligrafeerd.
Microscopisch freehanden is echt hartstikke eenvoudig. :)

(En wat zien ze er fokking lelijk uit wanneer ze net in de basecoat zitten zeg :p)

http://i13.photobucket.com/albums/a285/ ... es006s.jpg

*edit*

Voor de eerste keer in tien jaar of zo weer eens NMM geschilderd .... alleen heette dat in 1997 nog niet "NMM", maar "ik heb geen geld voor een potje Mithril Silver dus gebruik ik voorlopig effe de zwarte en witte verf die ik al heb".
Ik ben het een beetje verleerd. :P

Afbeelding

*edit*

.... bijna klaar ..... B)
Afbeelding

... Maar ik krijg nou al de sch*jt van het in mekaar zetten van die Rhino. Veel te veel onderdelen die "echt" kunnen draaien en bewegen en een hoopkleine prudsonderdeeltjes ..... het ding heeft zelfs ruitenwissertjes. :D
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Ranger of the North » 25 apr 2007 21:30

ziekelijk goed :drool: :worship:
Ranger of the North

Berichtdoor Taurgle » 25 apr 2007 22:18

Ik vind dat je dat free handen erg goed beheerst en zou graag een lesje van je krijgen martijn!
Tekenen kan ik wel, maar hoe je dat zo helder op je model krijgt is mij nog een raadsel.
Taurgle

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs