Aanstaande 9 juni 2024 organiseer ik een 40K toernooi voor 1000 punten. Maximaal aantal deelnemers is 12 (erg arbitrair, maar ik moet weer ervaring opdoen met organiseren, we beginnen gewoon ergens.)
We spelen bij Moenen & Mariken in de kelder.
De regelset (met dank aan Rudi XXL) is er maar nog niet online. Ik moet die eerst even doorlezen en eventueel wat tweaken.
Inschrijven kan door in chronologische volgorde hieronder je aan te melden. Om een prijs voor de winnaar niet zelf te hoeven bekostigen vraag ik per deelnemer 3 euro (wederom erg arbitrair, maar leren is zo een ding)
deelnemers - aub graag je naam bij de inschrijving erbij te zetten.

1 Bram Kuipers [Brammo1991]
2 Thijmen Sietsma [Thijmen]
3 Hugo Weijers [HugoWeijers]
4 [Derlo1]
5 Nick [Nick]
6 Tim Damen [Dragorius]
7 Bob Maassen
8
9
10
11
12



. Als dat niet is toegestaan zou ik dan niet mee kunnen doen en dan zou ik dus geen plek in beslag willen nemen.
oefen nog 1 of 2 potjes op een donderdag of op welke dag dan ook bij iemand thuis, 2 potjes oefenen maakt al veel verschil. 

Je bent van harte welkom.