9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor henerius » 30 apr 2024 18:53

Hallo allen,

Aanstaande 9 juni 2024 organiseer ik een 40K toernooi voor 1000 punten. Maximaal aantal deelnemers is 12 (erg arbitrair, maar ik moet weer ervaring opdoen met organiseren, we beginnen gewoon ergens.)

We spelen bij Moenen & Mariken in de kelder.

De regelset (met dank aan Rudi XXL) is er maar nog niet online. Ik moet die eerst even doorlezen en eventueel wat tweaken.

Inschrijven kan door in chronologische volgorde hieronder je aan te melden. Om een prijs voor de winnaar niet zelf te hoeven bekostigen vraag ik per deelnemer 3 euro (wederom erg arbitrair, maar leren is zo een ding)

deelnemers - aub graag je naam bij de inschrijving erbij te zetten. :)
1 Bram Kuipers [Brammo1991]
2 Thijmen Sietsma [Thijmen]
3 Hugo Weijers [HugoWeijers]
4 [Derlo1]
5 Nick [Nick]
6 Tim Damen [Dragorius]
7 Bob Maassen
8
9
10
11
12
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: 9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor henerius » 30 apr 2024 18:54

ik stuur het regelpakket via de mail naar de aangemelde spelers. Betaling zal waarschijnlijk via tikkie gaan (ja ik experimenteer vrolijk verder)

de missies tot nu

ROUND 1: SCORCHED EARTH
PRIMARY MISSION
Scorched Earth
MISSION RULE
Chilling Rain

DEPLOYMENT
Crucible of Battle

LAYOUT
As table
ROUND 2: THE RITUAL
PRIMARY MISSION
The Ritual
MISSION RULE
Scrambler Fields

DEPLOYMENT
Sweeping Engagement

LAYOUT
As table
ROUND 3: PRIORITY TARGETS
PRIMARY MISSION
Priority Targets
MISSION RULE
Hidden Supplies

DEPLOYMENT
Search and Destroy

LAYOUT
As table
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: 9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor Thijmen » 30 apr 2024 21:16

Hi,

Ik doe graag mee de 9de! Meteen even checken of reageren op het forum werkt :)
Legers die ik speel: Dark Angels & death Guard
Thijmen
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 12 apr 2023 22:02

Re: 9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor henerius » 30 apr 2024 21:30

dank je Thijmen :tu:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: 9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor brammo1991 » 30 apr 2024 21:51

ik wil graag meedoen
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 946
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: 9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor HugoWeijers » 30 apr 2024 22:30

Hoi,

Ik zou graag mee willen doen, alleen omdat ik redelijk nieuw (en langzaam) ben in de hobby heb ik een groot deel van mijn army nog niet geschilderd :whistle: . Als dat niet is toegestaan zou ik dan niet mee kunnen doen en dan zou ik dus geen plek in beslag willen nemen.
Legers die ik speel: Adepta Sororitas
HugoWeijers
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 30 apr 2024 21:54

Re: 9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor henerius » 01 mei 2024 08:01

Ik moet ook leren, een toernooi bestaat normaal uit schilderpunten en spelpunten. Als je de olympische gedachte van deelnemen is meer waard dan winnen hanteert ben je wat mij betreft gewoon welkom. :henerius:

Sneller spelen doe je ook door het te doen overigens. :yes: oefen nog 1 of 2 potjes op een donderdag of op welke dag dan ook bij iemand thuis, 2 potjes oefenen maakt al veel verschil. :whistle:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: 9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor Dragorius » 01 mei 2024 08:06

Tof initiatief. Brutale vraag, ook voor niet-leden? :whistle:

Laat ik dan toevoegen; als het ook voor niet-leden is dan zou ik graag meedoen.
Laatst bijgewerkt door Dragorius op 01 mei 2024 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt
In Space, There Is Only Binary... :P
Avatar gebruiker
Dragorius
Gigantic Dwarf
 
Berichten: 111
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:40
Woonplaats: Fsssht ... Ik ben een Lictor!

Re: 9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor HugoWeijers » 01 mei 2024 11:50

[quote="henerius"]Ik moet ook leren, een toernooi bestaat normaal uit schilderpunten en spelpunten. Als je de olympische gedachte van deelnemen is meer waard dan winnen hanteert ben je wat mij betreft gewoon welkom. :henerius:

Sneller spelen doe je ook door het te doen overigens. :yes: oefen nog 1 of 2 potjes op een donderdag of op welke dag dan ook bij iemand thuis, 2 potjes oefenen maakt al veel verschil. :whistle:[/quote]

Top, dan meld ik me hierbij aan. Heb al wat games gespeeld en ben opzich niet de langzaamste (vergeet alleen soms nog wat regels van mn units). Die extra 10 punten zijn gewoon extra uitdaging.
Legers die ik speel: Adepta Sororitas
HugoWeijers
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 30 apr 2024 21:54

Re: 9 juni warhammer 40K toernooi 1000 punten

Berichtdoor henerius » 01 mei 2024 13:33

Tof initiatief. Brutale vraag, ook voor niet-leden? :whistle:

Laat ik dan toevoegen; als het ook voor niet-leden is dan zou ik graag meedoen.


12 personen en er staat geen club titel op t spel. :dunno: Je bent van harte welkom.

Als het maar gezellig word :tu:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Volgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten