En weer nieuwe wip. Deze arme speeder had daadwerkelijk 5 lagen verf erop toen ik hem kreeg. De bestuurders waren gewoon blobjes, die zo bij Andre in de deathguard konden. Er zat ook zo veel lijm op dat Brazilie er een week van had kunnen snuiven.
Ik wacht nog op m'n servo arms, dan krijgt ie er eentje achter het midden console. Een en ander moet ook nog een touchup krijgen, maar de greenstuff is nog nat. De beam kan draaien. (Klik/klik voor groter/grootst)

Als iemand een fatsoenlijke manier weet om die bouten na te maken houd ik me aanbevolen. Ik krijg ze gewoon niet op een fatsoenlijke manier nagemaakt, wat toch wel typisch is voor zoiets simpels. De kabels moeten ook nog vloeiend gemaakt worden ipv hoekig. Het is een Master of the Forge op een bike met beam, mocht dat niet duidelijk zijn

En ja ik weet het, hij is eigenlijk iets te groot. Omdat de oude landspeeder een stuk kleiner is en ik maar 1 helft gebruikt heb moet het volgens mij net kunnen.
Standaard drop-pot, niks bijzonders aan.

Las-plas turret voor razorbacks. Ik kan alleen geen goed formaat ring vinden om hem op de daadwerkelijke turret plek te krijgen ipv waar de stormbolters zitten. Als iemand daar een oplossing voor weet/van die ringen over heeft schroom niet iets te melden.

Dat was hem weer voor vannacht!
Ps: liquid greenstuff rockt!