Taskforce Hammersmith (SM + IG)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Chris z'n Space Marines

Berichtdoor Beastherder » 23 okt 2011 13:24

Zeer cool gebruik can die Skaven-bit B)

Someone's gonna get smashed :disturbed:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Chris » 27 okt 2011 00:39

En weer nieuwe wip. Deze arme speeder had daadwerkelijk 5 lagen verf erop toen ik hem kreeg. De bestuurders waren gewoon blobjes, die zo bij Andre in de deathguard konden. Er zat ook zo veel lijm op dat Brazilie er een week van had kunnen snuiven.
Ik wacht nog op m'n servo arms, dan krijgt ie er eentje achter het midden console. Een en ander moet ook nog een touchup krijgen, maar de greenstuff is nog nat. De beam kan draaien. (Klik/klik voor groter/grootst)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Als iemand een fatsoenlijke manier weet om die bouten na te maken houd ik me aanbevolen. Ik krijg ze gewoon niet op een fatsoenlijke manier nagemaakt, wat toch wel typisch is voor zoiets simpels. De kabels moeten ook nog vloeiend gemaakt worden ipv hoekig. Het is een Master of the Forge op een bike met beam, mocht dat niet duidelijk zijn :) En ja ik weet het, hij is eigenlijk iets te groot. Omdat de oude landspeeder een stuk kleiner is en ik maar 1 helft gebruikt heb moet het volgens mij net kunnen.

Standaard drop-pot, niks bijzonders aan.
Afbeelding

Las-plas turret voor razorbacks. Ik kan alleen geen goed formaat ring vinden om hem op de daadwerkelijke turret plek te krijgen ipv waar de stormbolters zitten. Als iemand daar een oplossing voor weet/van die ringen over heeft schroom niet iets te melden.
Afbeelding
Afbeelding

Dat was hem weer voor vannacht!
Ps: liquid greenstuff rockt!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Beastherder » 30 okt 2011 15:34

[quote="Chris"]Ps: liquid greenstuff rockt!

Das goed om te weten :wink:

ik heb al een pot gekocht, maar nog niet gebruikt
als het doet wat ie hoort te doen verwacht ik er ook veel goede dingen van :yes:

oh, en dat is een hele old-school landspeeder B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor TROLL » 30 okt 2011 21:13

hoe werkt dat grij dan?

wat is er goed aan in vergelijk met regular greenstuff ?
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Chris » 30 okt 2011 21:25

Je schildert het erop met een kwast, en het is behoorlijk dun. Je krijgt het dus perfect in al die kleine rot gaatjes en gleufjes waar je voor geen moer bij komt. Tevens is het heel goed om bestaande oppervlaktes glad te maken, aangezien het er gewoon in loopt.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 01 nov 2011 22:52

Toch maar begonnen aan m'n techmarine dreadnought. Zodra de greenstuff droog is worden de gewrichten weggewerkt met plasticard. De hangende turret kan verschillende wapen opties erin krijgen, of helemaal weggehaald worden als ik 2 dccw/ironclad wil spelen. Voor dezelfde magneten als waar de missile launchers op zitten maak ik twee servo armen die count as dccw zijn. Zodra die dingen eindelijk eens aankomen tenminste. Z'n "gezicht" gaat er nog af, en daar komt een uitbouw a la de oude venerable dreadnought/nieuwe GK dread met een techmarine kop. En uiteraard gaan de vleugeltjes er nog af, maar dat is lagere prio. (Klik klik groter/grootst.)
Afbeelding
Afbeelding

De las/plas turret is ook helemaal af:
Afbeelding
Afbeelding
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 08 nov 2011 21:22

Ik had ooit een oude compleet verprutse landspeeder ergens bij gekregen, en daar kreeg ik inspiratie voor. De bestuurder moet nog iets meer techpriest worden, en zijn hok komt nog vol met doodahs. De voorkant is wel af. 2 x flamer landspeeder, mocht dat niet duidelijk zijn. Een gedeelte van de oude landspeeder is in de foto's te zien, om een idee van de beginstatus te krijgen :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De closeup is een beetje wazig geworden, maar ik heb honger en dus geen zin om er nog een te maken :) CC welkom.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 17 nov 2011 02:03

M'n zut is eindelijk aangekomen (slome Polen), dus bij deze weer een update. Las plas turrets zijn erg cool imo. De dozer blade is magnetized. De flamer speeder heeft een beetje cockpit erbij. Zijn servo arm kan er nog niet in, aangezien de piloot eerst geschilderd moet zijn omdat je er anders niet meer bij kan. De Master of the Forge on "bike" is in principe klaar afgezien van zn base en wat netjes afwerken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oh, en een 1st edition landspeeder, met een marine ernaast voor size vergelijking. Is ie niet lief?
Afbeelding
Afbeelding
Is zoiets nog legaal om te gebruiken? Hij heeft 2 flamers, dus z'n kleine grootte is best wel een groot voordeel.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor TROLL » 17 nov 2011 11:28

ik zou zeggen dat dit model gewoon te gebruiken is :)

er staan voor zover ik weet geen richtlijnen in welk boek dan ook hoe groot je land speeder moet zijn? Zeker als dit een origineel model is, is het juist gaaf omdat hij zo oud is :P
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Chris » 19 nov 2011 01:04

De andere turrets dan ook maar even laten zien. Is nog niks mee gebeurt, rechtstreeks uit de verpakking. Dit is 1 stuk kit, die je na magnetizing zowel als 2x TL autocannon dreadnought armen, of als (transport) turret kunt gebruiken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Chris
Lord Lion-O

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs