Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hivenovio.nl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 124
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3827: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3828: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3829: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
Hive Novio Nijmegen • Toon onderwerp - release rumors

release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 24 maart 2015 02:27

[quote="Terentius"]Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[rimg]https://i.imgur.com/UUcpSOf.jpg[/rimg]

[rimg]https://i.imgur.com/owyWrlm.jpg[/rimg]

[rimg]https://i.imgur.com/ai8VXNb.jpg[/rimg]

[rimg]https://i.imgur.com/7SfW0RO.jpg[/rimg]

Dat lijkt er meer op :yes: En ja, de vergelijking met een uitvinding van Mr. Garrison is al gemaakt.

Infantry is oke hoewel ze me erg doen denken aan de Necromunda arbiters qua helmen en dergelijke.

De walkers daarentegen vind ik wel heel erg vet :)
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Terentius » 25 maart 2015 17:55

Nu met prijzen:

Afbeelding
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor inferno » 25 maart 2015 23:20

ik vind ze best tof uitzien
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
inferno
Not banned yet

Berichtdoor Terentius » 26 maart 2015 12:18

Close-ups:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
...
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Chris » 26 maart 2015 12:34

Nooit gedacht dit te zeggen, maar ik pas ervoor.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor shogun » 27 maart 2015 07:20

Een beetje te 'steampunkerig' voor mij. Ook de walker bestuurder is raar..
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Terentius » 27 maart 2015 14:57

Ugh... Die Khorne Daemonkin codex is echt een bij elkaar geraapt zooitje.

Je hebt dus dat Blood Tithe systeem waarbij je een Blood Point krijgt voor elke unit die je hebt afgeslacht, waarmee je vervolgens een bonus kunt kopen aan het begin van je beurt. Hartstikke leuk, MAAR:

Optie 7 en 8, waarbij je een respectievelijk een Flying (Khorne) Daemon Prince en een Bloodthirster kunt summonen zijn in principe onbruikbaar. Op welk punt in de game zouden realistisch gezien 7 à 8 units kunnen zijn vernietigd? Beurt 3? Dat betekent dat je aan het begin van beurt 4 zo'n beest kunt binnen halen. OK prima, maar die arriveert dus via Deep Strike. Geen charge op dat moment. Nou, daar kan ik wel mee leven. Probleem is echter dat je de volgende beurt van Flight Mode moet veranderen, omdat FMCs altijd in Swooping Mode via Deep Strike komen. Hierdoor kun je in beurt 5 ook niet chargen. Beurt 6 dan maar? Wie zegt dat er een beurt 6 is? Ja, je kunt zo'n ding op een objective pleuren in beurt 5, maar wat is daar nou leuk aan?

Daarnaast heb je een grappig Artifact, een aks waarmee je in een Bloodthirster kunt veranderen zodra je dood gaat. Vervolgens lees je de regels: Oh, die Bloodthirster wordt gesummoned. Twee beurten wachten dus totdat hij überhaupt wat kan. Dan lees je verder: Bloodthirster verliest elke beurt D3 wounds. Dat ding is dus gegarandeerd zo-goed-als dood voordat hij wat kan doen.

Wat is het doel van die regels? Ja, je wilt dingen niet te sterk maken, maar maak dat artifact dan bijvoorbeeld een stuk duurder qua punten of maak het summonen van een Bloodthirster dan een stuk lastiger i.p.v compleet zinloos. Als ik de optie heb tussen:

• Erg kleine kans om een Bloodthirster te summonen, die een goede kans heeft wat te doen
  • Goede kans om een Bloodthirster te summonen, die een erg kleine kans heeft wat doen

Dan kies ik altijd voor de eerste optie. Een vergelijkbare regel staat al in de Chaos Codex, waarbij je character in een Daemon Prince kan veranderen na het winnen van een challenge. Dat is mij nog nooit overkomen, maar ik heb nog steeds plezier aan die regel gehad. Überhaupt het bestaan van die kans is leuk. Mja, dit is kennelijk GW's poging om meer Bloodthirster modellen te verkopen. Je kunt ze nu immers makkelijk summonen!!! Ugh...

Ten slotte staat er in de Blood Tithe regels dat je een Blood Point krijgt als het volgende gebeurt: "A character with the Blood for the Blood God! special rule is slain, or slays an enemy character in a challenge." Hoort die komma daar nou? Volgens deze regel zou je dus elke keer een Blood Point krijgen zodra een van je eigen characters dood gaat, ongeacht of hij een challenge zit of niet. Ik neem maar dat de intentie was dat de character in een challenge moet zitten.

Nog wat ander commentaar:

Actually, the other thing I just noticed - there's no restriction to 'friendly units only' generating Blood Tithe. If two Demonkin armies were fighting each other, the Blood for the Blood God! rule is worded such that both players would be earning Blood Tithe for any unit that kills or is killed. By that I mean if Player A's CSM squad killed Player B's Cultist squad, both players would generate 3 Tithe each - 1 for a unit destroying an enemy unit, 1 for a character being slain, and 1 for a unit being completely destroyed. Khorne will be pleased.
...
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Bobske » 27 maart 2015 15:26

Fluff wise lijkt die regel

"A character with the Blood for the Blood God! special rule is slain, or slays an enemy character in a challenge."

en het feit dat ook je tegenstander Blood Points scoort me helemaal prima.

Khorne does not care whose blood flows, as long as it flows

Goede kans om een Bloodthirster te summonen, die een erg kleine kans heeft wat doen

Ik ben dus ook meer voor

Goede kans om een Bloodthirster te summonen, die een erg kleine kans heeft wat doen

Hoeveel punten is een Bloodthirtser? en die krijg je dus gratis.
Ja, heel fijn dat je die krijgt en dan hem meteen zou kunnen gebruiken, leuk om tegen je daemonkin gespeeld te hebben maar dit was de laatste keer.

:tu: voor GW, leuke fluffy codex, kunnen we leuk mee spelen.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor vhati » 27 maart 2015 16:22

ik heb het boek niet maar wat ik zo snel online kan je best grappige dingen doen, slaugtercult waar je 1 point per turn gratis krijgt, waar je units van 8 cultists spammed voor kleine units die je zelf dood kunt laten gaan als ze morale test falen dat moet toch best wat punten opleveren toch?

en daarnaast mag je 8 auxiliaries gebruiken? 8 soulgrinders ofzo moet toch best leuk zijn :wink:

gevoel wat ik krijg is dat het behoorlijk fluffy boek is, en het is vast ook wel te misbruiken door die 8 auxiliaries
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Chris » 27 maart 2015 16:40

Alles is te misbruiken. Als je er leuke lijsten mee kunt maken is eigenlijk alles wat nog telt tegenwoordig.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000