I am KROOT

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

I am KROOT

Berichtdoor Bobske » 16 feb 2024 19:32

Afgelopen maandag was er een nieuw KROOT character te zien

De KROOT Trail Shaper

Afbeelding

De week daarvoor kregen we de KROOT Hounds te zien

Afbeelding

Daarvoor was de Las Vegas open Preview met KROOT War Shaper

Afbeelding

KROOT Flesh Shaper

Afbeelding

KROOTox
Afbeelding

Allemaal in een mooie box met nieuwe KROOT Carnivores en KROOTox Rampagers (cc variant)

Afbeelding

en op 40 seconden in dit filmpje zie je KROOT Cavalry

https://www.warhammer-community.com/202 ... 0-in-2024/

En zelfs daarvoor was er een gaaf Killteam

Afbeelding

Ik kan het niet verder weerstaan. Moe van de Tyranids en Space Wolves.

Maar KROOT zijn Space Wolfy Savage en Tyranidy NomNomNom

Plan is om met John, en hopelijk vele anderen, veel Kill-team te gaan doen.
2 doosjes gekocht zodat ik alle opties kan bouwen.

Without further ado: The Tau Lover

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


A KROOT a day keeps the doctor away
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: I am KROOT

Berichtdoor Bobske » 17 feb 2024 19:25

Leader number two: The Traditionalist

A KROOT each day....


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: I am KROOT

Berichtdoor Bobske » 20 feb 2024 13:29

TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: I am KROOT

Berichtdoor Bobske » 20 feb 2024 13:48

En natuurlijk was er dit

https://www.warhammer-community.com/202 ... nderbrush/

Afbeelding

Eerste indruk...Nee niet mooi.

Ik had gehoopt op plastic:

Afbeelding

en dan graag ook nog deze in plastic.

Afbeelding

Het gave daar aan vind ik het Tyranids aspect van KROOT. Ze absorberen wat ze ten om beter te worden. En zo ontwikkelen ze zich soms iets een verkeerde kant op. Dus heb je KROOT Hounds, KROOT Bird

Afbeelding

Tweede indruk, nog steeds lelijk. Het beest komt op mij niet "echt" over. Het lijkt meer zo'n samengestelde curiositeit van vroeger.
Paard+ narwal tand= eenhoorn.
Hoofd heeft salamander achtige uithangsels



etc. Dus het lijkt allemaal op KROOT en je hebt een design wat heel je army bind. Net als bij Nids, Dwergen, Imp guard etc.
Zeer teleurgesteld dat dit beest niet KROOTy is.
Ik hoop dat de Knarloc Riders en Great Knarloc nog in plastic komen. Dan heb je pas een heel KROOT leger wat je kunt spelen, en een heel KROOT ecosysteem.

Tweede indruk, nee het komt niet als een "echt" beest over. Het lijkt meer zo'n samengesteld beest van vroeger, een curiosa.
Paard+Narwal tand= eenhoorn.

Salamander/Axolotl aanhangsels aan het hoofd

Afbeelding

maar meer een hagedis hoofd. Voorbenen en achterbenen staan anders op het lichaam.

Afbeelding

Niet logisch, een hagedis kan best hard rennen (krokodil is nog sneller dan een mens).

Derde indruk. Ik vind ze ook niet mooi geschilderd. Het groen en rood, te fel. Het lichte bruin, ook te gewoon. Het is een soort Chameleon zeggen ze, lijkt er ook niet ook.
Maar ja zal hem wel nodig hebben in een KROOT leger en er komt vast wel een community painters artikel met een cool kleurenschema (geel?) :thumbup: :nono: :hc:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: I am KROOT

Berichtdoor Beastherder » 20 feb 2024 17:31

Kroot lijken een flinke glow-up te krijgen met de volgende release, dus dat kan zeker een leuk project zijn. :yes:
Succes ermee :tu:



Ik snap de teleurstelling dat het cavalerie-hagedis-beest geen onderdeel van de Kroot familie is, maar ik kan er prima mee leven. -_-
Dat Kroot beesten gebruiken past bij hun 'barbaarse' karakter en dat kunnen best handige dieren zijn die ze ergens gevonden hebben, niet per se altijd andere Kroot.
Als je even wacht komt er vast iemand met een 3D-print vervangend hoofd waardoor hij wel bij de Kroot familie past. :D

Het beest zelf vind ik een prima alien ontwerp.
Als aliens niet de 'samenvoeging-van-verschillende-aardse-wezens' filosofie van ontwerp mogen volgen vallen alle andere 40k rassen ook af :laugh:
(net als de meeste andere sci-fi settings)

Het kleurenschema zal gekozen zijn als "ingetogen natuurlijk, maar niet groen want het is geen Kroot" en dan kom je al snel bij bruin natuurlijk.
Uiteraard zal dit model in alle kleuren van de regenboog voorbij komen als de 'community' m in handen krijgt.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6476
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: I am KROOT

Berichtdoor Bobske » 24 feb 2024 17:22

Ondertussen ga ik gewoon door met A KROOT a day.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Gisteren even het tempo opgeschroefd want voor a.s. donderdag staat er een potje Kill-Team vs de Geller-Pox infected van John/Klaphark gepland.

Iedereen

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Dus vanavond de laatste 4
(en betere foto's)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: I am KROOT

Berichtdoor Bobske » 25 feb 2024 16:02

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


De laatste KROOT zijn in elkaar.

Hier kun je zien dat je met elke lichaam, 2 (1tje zelfs 3) verschillende figuren kan maken.
Vandaar ook dat ik 2 doosjes heb gekocht, heb ik meteen een vol Kill-team roster met alle specialists.
(hoef ik niet te kiezen :thumbup: )

En genoeg bits over die ik zo te zien makkelijk kan gebruiken met het nieuwe KROOT carnivore squad wat er aan komt.

Chapeau GW, kost wat maar ik hoef geen mindere kwaliteit mini's
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland


Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten