En natuurlijk was er dit
https://www.warhammer-community.com/202 ... nderbrush/
Eerste indruk...Nee niet mooi.
Ik had gehoopt op plastic:

en dan graag ook nog deze in plastic.

Het gave daar aan vind ik het Tyranids aspect van KROOT. Ze absorberen wat ze ten om beter te worden. En zo ontwikkelen ze zich soms iets een verkeerde kant op. Dus heb je KROOT Hounds, KROOT Bird

Tweede indruk, nog steeds lelijk. Het beest komt op mij niet "echt" over. Het lijkt meer zo'n samengestelde curiositeit van vroeger.
Paard+ narwal tand= eenhoorn.
Hoofd heeft salamander achtige uithangsels
etc. Dus het lijkt allemaal op KROOT en je hebt een design wat heel je army bind. Net als bij Nids, Dwergen, Imp guard etc.
Zeer teleurgesteld dat dit beest niet KROOTy is.
Ik hoop dat de Knarloc Riders en Great Knarloc nog in plastic komen. Dan heb je pas een heel KROOT leger wat je kunt spelen, en een heel KROOT ecosysteem.
Tweede indruk, nee het komt niet als een "echt" beest over. Het lijkt meer zo'n samengesteld beest van vroeger, een curiosa.
Paard+Narwal tand= eenhoorn.
Salamander/Axolotl aanhangsels aan het hoofd

maar meer een hagedis hoofd. Voorbenen en achterbenen staan anders op het lichaam.

Niet logisch, een hagedis kan best hard rennen (krokodil is nog sneller dan een mens).
Derde indruk. Ik vind ze ook niet mooi geschilderd. Het groen en rood, te fel. Het lichte bruin, ook te gewoon. Het is een soort Chameleon zeggen ze, lijkt er ook niet ook.
Maar ja zal hem wel nodig hebben in een KROOT leger en er komt vast wel een community painters artikel met een cool kleurenschema (geel?)