door Caladai Doomblade » 26 mei 2009 09:38
Oke, ik heb een wellicht belangrijke vraag over de IG codex. Het gaat over de Hellhound, Leman Russ en Artillery entries. Bij de entries staat dat het om vehicle squadrons gaat. (squadron van 1 - 3 vehicles)
- Gaat het echt om vehicle squadrons, en moeten de tanks dus binnen 4" van elkaar blijven, op hetzelfde doel schieten, en hits verdelen? Lijkt me nogal vervelend als je 1 squadron van een hellhound, een devil dog en een banewolf neemt, aangezien er 1 duidelijk anti-tank is en 1 helemaal niet tegen tanks werkt?
- Als je maar 1 vehicle neemt, telt het dan toch als een squadron? (dus: stunned = shaken, immobilised = destroyed)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks