en hun main mean of transportation, een stagecoach in de kleurtjes van het gehele leger met een st. Andreas kruis net als de regimenten...... alleen de peerden moeten effe afgeschilderd worden verders mooi gelukt.

Nieuw projectje: Cavalry. Na een kleine 60 infantristen efkes wat anders
4x5 Volands Venators besteld. Omdat deze qua sculpt dezelfde lichaams grootte hebben als me infantry. (Vergelijk de Chaos warriors maar eens met de Chaos knights. Mochten die knights afstappen en gaan lopen lijken het net pygmeeën tussen die warriors)
Maar goed 4 keer een Voland met die lelijke centenbak van hem..... knip knip. De Morion hoofjes die ik over had van me infantrie conversies lekker gebruikt om wat stijlvollere koppies te krijgen. Ook de pistoliers heb ik wat andere koppies gegeven en de hoofdjes van de pistoliers heb ik ook aan 2 van de 4 volands gegeven. Dit laatste omdat spaanse ridders/zware kavalarie van rond 1500 vaker droegen burgonets (het pistolier helm type) dan met vizored sallets (pispot met vizier) we spreken hier over een overgangs periode dus het kan nog net.

ruiters gaat sneller!

ik ben er nog niet helemaal uit of
twijfel, twijfel