Flesh Tearers

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Bob » 12 nov 2007 19:51

Damn, deze keer ben ik wel op een foto blijven plakken.
Tja, dat vind ik een groot nadeel aan Tim, maakt hij je helemaal in, is ie nog aardig ook ;)
Enne ik ken Joris zijn leger toch goed, maar ik vond het nog moeilijk om ze snel uit elkaar te houden die Marines.
Volgend jaar probeer ik serieus mee te doen Frank(eerste pupke is af + 5 en Razorback bijna)
, vergeet die Grand Slam maar vast :harhar:
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Beastherder » 01 sep 2008 15:58

Ha, nog net op tijd weer iets aan mn Flesh Tearers gedaan om een vol jaar stilstand op dit topic te voorkomen :P

De eerste experimenten met het nieuwe 40k hebben al aangetoond dat deze versie erg prettig speelt :yes:
Dus waarschijnlijk zal ik nu 40k wat vaker spelen dan tot nu toe het geval was en dan is een lekker compeptitief leger naast mn suïcidale Guards wel handig :P

En met de aankomende release van de droppod is mijn 1500 pts lijst ook eindelijk helemaal als model verkrijgbaar :roll:

In afwachting van de droppod dus alvast begonnen met het afmaken van mn Rhino en Razorbacks.
(nadat ik eerst het stof er af had geblazen, natuurlijk :P )

Ze waren al rood gespoten, dus eerst Brown Ink in alle kieren gesmeerd voor de shading, dan Red Gore er overheen, Blood Red op de randen en Satin Varnish om het af te maken

voor en na:
Afbeelding
(het verschil lijkt op de foto niet zo groot, maar dat komt omdat rood zich niet zo lekker laat fotograferen, het is lastig uit te leggen maar het rood is nu veel 'voller' en 'dieper' )

de turrets en koepels zijn nu bijna allemaal gedaan, nu eerst s gaan experimenteren of ik die Satin Varnish kan airbrushen
(Doordat ie wat glimt blijf je de penseel-streken op grote, platte vlakken vrij goed zien. Tot nu toe geen probleem, maar op die grote vlakken van een voertuig kan dat storend worden, vrees ik :unsure: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 21 sep 2008 19:45

Afgelopen donderdag gespeeld tegen Bob zn Salamanders (of waren het nou Imperial Fists? :P )

Mn Flesh Tearers hebben bewezen ook in de nieuwe versie van 40k goed competitief te spelen, en ik heb redelijk overtuigend kunnen winnen.
Moet gezegd dat daar een flinke dosis geluk bij kwam kijken, en dat Bob op een cruciaal moment zn Dreadnought vergat te assaulten kwam me ook zeker niet slecht uit :whistle:

Wat foto's gemaakt, maar zeker geen complete battle-report:

Wat Flesh Tearers tussen scenery, ziet er gewoon goed uit B)
Afbeelding

Afbeelding

Misschien 1 van de laatste optredens van mijn Drop Pot (let op spelling :P ) want het nieuwe model duurt niet lang meer.
Speciale aandacht voor de aanpassing aan de nieuwe regels van 40k. True Line of Sight, dus er was een fysieke storm bolter nodig :D
Afbeelding

Het engste moment van de battle
een 10-man Terminator squad plus captain deep-striket naast mn objective :blink:
Afbeelding

Daar doe je normaal gesproken dus echt niks tegen, maar na 1 beurt shooting (en flink wat abnormale dobbels) zag het er zo uit
Afbeelding

Nou werd dit wel gecompenseerd door mn Attack Bike die de hele battle een blinddoek om deed voordat ie mikte :laugh:

Maar goed, toen de Death Company aan het hakken sloeg ging het erg hard en uiteindelijk ruim gewonnen

Erg vermakelijk en zeker voor herhaling vatbaar :yes:

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 21 sep 2008 22:25

Van de week trouwens al een nieuwe DropPod in handen gehad.
Heel stoer, maar wat kleiner dan ik dacht. (zeker kleiner als mijn DropPot)

Ik had bedacht het interieur er uit te slopen zodat ik er een Dread mee kon droppen. :hehehe
Het weglaten van het interieur moet makkelijk lukken gezien de opbouw van de bits die ik zo zag, maar ik denk dat ie dan nog flink te klein is om geloofwaardig een Dread in te proppen :(
(zelfs als ie zijwaarts de deur door zou schuifelen, stoot ie zn kop aan de storm bolter die daar hangt :P )

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 24 sep 2008 17:36

[quote="Dragorius"]10-man Terminator squad? *bibber*

+ Terminator Captain :yes:

500+ punten, toch Bob?

Yep, onder normale omstandigheden gaat zo'n squad echt overal dwars doorheen, dit was echt freaky pech/geluk

Het is natuurlijk wel een flinke gok, stel je voor dat die unit mis-scattered bij de deepstrike :blink:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bob » 24 sep 2008 18:15

525 punten :sjielet
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Beastherder » 28 sep 2008 20:23

Weer een battle gespeeld, en weer wat foto's gemaakt
(want die Flesh Tearers van mij fotograferen gewoon zo lekker :pic: )

Afbeelding

Afbeelding

Battle was een Annihilation battle (dus puur punten per vernietigde unit) tegen all-Terminator/Dreadnought Deathwing (ook al waren de modellen stiekum toch Chaos B) )

Das in theorie dus flink lastig, want die Terminators zijn zeer lastig te vernietigen, terwijl mijn leger toch een paar makkelijk verdiende KillPoints te vergeven heeft (scout squadje, attack bike)

Gelukkig hadden mijn jongens vorige week tegen Bob goed opgelet en duidelijk geleerd hoe je Terminators dood moet krijgen, want de bizarre dobbels in mijn voordeel waren weer flink aanwezig :P

Afbeelding

Afbeelding

beurt1 word mn Rhino kapot ge-assaultcannont, maar de squad blijft goed intact en neemt wraak door samen met de pistolen van de assault squad 4 Terminators neer te bolteren (ik zei toch dat de dobbels weer erg waren ;) )

de laatste terminator word door de assault squad dan makkelijk uitgeschakeld
1-0
Afbeelding

Afbeelding

De Death Company knalt in de Terminators met de Lord :hehehe
Ze schakelen de Squad snel uit, maar de Lord overleeft en al snel leeft alleen de Chaplain nog.

Afbeelding
Afbeelding

Met allebei nog 1 Wound over is dit het spannendste duel op tafel ^_^
Na een belachelijke hoeveelheid Invulnerable Saves te halen is het mijn Chaplain die aan het langste eind trekt.

Mn Tactical Squad krijgt het voor elkaar om een Dread met hun krak grenades uit te schakelen (3 hits -> 3 zessen -> 3 glancing hits :roll: )
en een derde terminator squad verdwijnt aan plasma cannons.
Een duidelijke overwinning -_-

Maar dat belachelijke geluk kan niet blijven duren, en ik heb wel besloten om mn legerlijst aan te passen aan het nieuwe 40k.
De slachtoffers zijn mn Scouts, want die hebben nu echt geen functie meer.
Ze zaten er vroeger al alleen in 'voor de mooi', maar ze waren een aardige afleiding en pikten wel s een objective in.
Tegenwoordig kunnen ze geen objectives meer pakken (want mijn Scouts zijn Elites, geen Troops *grumble*) en in een Annihilation missie zoals deze zijn ze een veel te makkelijk puntje voor de tegenstander en ben ik alleen bezig om ze van de vijand weg te laten rennen :dunno:

Dus ik heb besloten om ze te vervangen door een Attack Bike met meltagun, want wat extra anti-tank kan ik goed gebruiken. Blijven er nog wat puntjes over, en daar kan ik niks anders mee bedenken dan wat extra kaas, oftewel een extra model voor in de Death Company :cheese:

en om te bewijzen dat het me serieus is:
Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 05 okt 2008 16:42

De Marine Codex is uit (met allerlei leuke mogelijkheden om me weer af te leiden :P ) en dus ook de nieuwe DropPod! :tu:

Eindelijk zijn dus alle modellen in mn bezit om mn eerste 1500pts af te kunnen krijgen, en zal mn trouwe DropPot vervangen worden.
Meteen 2 gekocht, en voor de uitbreiding naar 2000pts wil ik een Furioso Dread in een Pod, maar dat is misschien wat krap voor die arme jongen :P
Afbeelding Afbeelding

Eerst maar s de Pod voor de Termies afmaken, dat zal nog wel even duren, en dan misschien toch een Forgeworld Dread Pod.......? :hehehe

http://www.forgeworld.co.uk/dreaddrop.htm
check it, dat ding is echt véél groter dan de standaard Pod :blink:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 05 okt 2008 22:12

Volgens mij is mijn DropPot (note spelling ;) ) toch echt groter als die van jou (zie foto's hierboven)
En ik zie geen WYSIWYG stormbolter op die van jou :P

ps
Wat is dat voor een waanzinnig walgelijk/idiote/grappige avathar?
Ik weet niet of moet lachen of ziek worden :laugh: :sick:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 19 okt 2008 19:11

De nieuwste toevoeging voor mn Marines:

Een 2e Attack Bike B)
Wat broodnodige extra anti-tank en een vervanging van mijn zo goed als nutteloze Scouts.

zo zouden mijn Flesh Tearers competitief genoeg moeten zijn voor toernooien (en nu zag ik hier vandaag een aankondiging voor de volgende Golden Dreadnought :hehehe )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs