Badgutz (and his boyz)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 26 okt 2008 11:54

Die zijn nog niet af, de bases moeten nog. :P

Mooie puupkes Nas!
Die met die dynamiet staven is het leukste.
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Old World: Warriors of Chaos, Orcs & Goblins
GrunkSkullsmasher
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Benman » 26 okt 2008 16:10

Om in Squigquotes te blijven: "Verhip, de bases zijn nog niet af".
Waneer doe je die?
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 27 okt 2008 23:47

Om effe te Benquoteren: ik doe er een stuk of 10 tegelijk ... en sowieso weet ik niet waar ik m'n dorre gras-flock heb gelaten. :dunno:

// .... een dagje later .... //

Zo goed, heren?

Afbeelding

Met drie soorten statisch gras: frisse groene sprietjes, dorre bruine stengels en uhh ... één soort gras dat wit en pluizig kijkt en volgens mij is gaan schimmelen. :blink: :laugh:

*edit* Oeps, ik zie hier opeens nog twee modellen staan waarvan ik de bases al bruin heb gemaakt maar die ik vergeten ben te begrassen. :doh:
Laatst bijgewerkt door Squiggoth op 28 okt 2008 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Squiggoth

Berichtdoor Dondenser » 28 okt 2008 00:09

zo die bases zien er gaaf. uit welke kleur is de rand btw scorched brown?
ik ben eigenlijk nog steeds zoekende voer een mooie base kleur ( ik had eerst graveyard earth en later de vallejo variant maar dat is nog steeds geen pretje qua dekking, wat er bovenop zit maakt het natuurlijk ook al mooi 3 soorten gras ^_^ en waarschijnlijk ook nog korrels die ook weer geschilderd zijn enzo.
Legers die ik speel: Orcs en Goblins, dwarfs, en ooit bretonnia
Dondenser
Tau kung-fu master

Berichtdoor Squiggoth » 28 okt 2008 06:07

Yup, da's tweed dunne laagjes Scorched Brown ... zand bovenop is eerst goed gesopt met een mengseltje van Bestial Brown + houtlijm + water (zorgt voor een basecoat en zorgt ervoor dat het zand daadwerkelijk op de base blijft zitten :P) en daarna gedrybrushed met Snakebite Leather en Bleached Bone.

Probeer eens Khemri Brown van de Foundation serie ... da's een Graveyard Earth kloon en die dekt prima. Je moet natuurlijk wel eerst schudden voor gebruik anders dekt niks goed. ;)
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 29 okt 2008 15:14

Zo ... drie jaar geleden geschilderd, vanmiddag reeds gebased. :p

Afbeelding

En bij een zoektocht naar Grot Orderlies voor m'n Dok (met het oog op die nieuwe hippe plastic Stormboyz wacht ik voorlopig nog effe met het schilderen van m'n ouwe Stormboyz zodat ik straks de bitz kan mixen, en zit ik te denken om ze voorlopig te vervangen door een kleine Nobz Mob) kwam ik deze twee relieken uit de oudheid tegen: een WIP Slaver met een Big Shoota (is geen optie meer in de nieuwe Codex) en een WIP Loota met een Looted Heavy Bolter (is ook al geen optie meer in de nieuwe Codex).
Dat worden nu dus een Ork Boy met "looted big shoota", en een Ork Boy met "looted Dark Angel robe" .... hoe toepasselijk voor de battle van morgen. :P

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Caladai Doomblade » 29 okt 2008 18:44

Moet je eerst een dark angel te pakken krijgen! Anders is het gewoon een Ork zen-boedist hoor!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 29 okt 2008 20:54

Uhhh, Ork mani padme hum? Nou snap ik opeens waarom er Tibetaanse mutsjes op de WHFB Orc Boy sprue zitten ... :blink:

Ik moet dus zorgen dat m'n Deffskullz minstens één Donker Engeltje omver weten te kegelen morgenavond, en anders moet ik ze gaan converteren naar Zen-Boedhisten, compleet met gebedsrollen, puntmutsen en uitgerekte oorlellen? :Kleiss: Ik geloof niet dat ik zo'n scenario in het nieuwe roelboek heb zien staan maar ik kan me vergissen.
Je hebt morgen trouwens toch geen pure Kraaienvleugel-lijst of wel? Die krijg ik never nooit niet te pakken met m'n Doodschedel-voettroepen ... :P
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 29 okt 2008 21:09

Er liggen daar een heleboel Orks in stukken op de achtergrond op de foto. Hebben ze stiekem onderling ruzie gehad? :)
Laatst bijgewerkt door Benman op 29 okt 2008 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 29 okt 2008 21:49

Jazeker, doch niet zozeer stiekem want zo zijn Ork Boyz nou eenmaal - ik kan ze geen halve dag alleen laten want dan breken ze uit verveling de boel af. :snif:

Gelukkig is er een dokter in de zaal ..... die is altijd wel blij te maken met wat reserve donor-onderdelen. Woensdag gehaktdag, wit ge wel.

Afbeelding

Zit nu een beetje te prakkiseren of ik voor 177 punten een fatsoenlijke unit Cyborks-met-Dok in kan zetten ... Cyborks zijn m'n favoriete Ork-unit maar in de nieuwe Codex zijn het opgepimpte Nobz in plaats van opgepimpte Boyz, en kosten ze kaal al 25 punten per stuk. :unsure:
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs