Witch Hunters, Sisters of the Order of Turquoise Delight.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 30 okt 2008 11:41

Met wat hier nu afgeschilderd staat kan ik met volledige upgrades zo'n 1300 punten volmaken. Enigste probleem is dat ik nog maar 15 Sisters heb en dus maar één volledige unit Troops kan maken. ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Benman » 31 okt 2008 12:58

Ah, ik ben bijna verplicht om Codes: Space Marines en Codex: Imperial Guard te kopen want dat zijn de allies waaruit ik mag kiezen. En een leuke site gevonden, weliswaar niet helemaal up-to-date, maar toch. http://kofler.dot.at/40k/

EN, ik mag dan ook een droppot meeneemen. :wub:

En dan heb ik nog een vraag. Ik zit hier met AB3.1 en die geeft dus ook aan dat Kroot als mercenary/huurlingen genomen kunnen worden. Is dat nog?
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 31 okt 2008 13:56

[quote="Benman"]En dan heb ik nog een vraag. Ik zit hier met AB3.1 en die geeft dus ook aan dat Kroot als mercenary/huurlingen genomen kunnen worden. Is dat nog?

Yup, met opponent's permission, net als Zealots. Beiden zijn White Dwarf-add-ons uit 3rd edition (Kroot Mercenaries zijn eigenlijk troepen uit de Tau Codex maar hadden destijds een eigen sub-legerlijstje via de WD). Ik denk dat beide squads qua regels en stats nog steeds redelijk compatibel zijn met de 5th edition regels maar dat zou je gewoon eens uit moeten proberen.
Op de meeste toernooien kun je ze waarschijnlijk thuis laten, maar dat zal geen probleem moeten zijn. ;)
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 01 nov 2008 13:05

Ah ok ........ toernooien speel ik toch vrijwel nooit. Eens even kijken wat door kan gaan voor Zealots.

Oh ja, en zo goed als 5 SoB's af. Nu heb ik dus 2 squads SoB's af. Nog maar een paar te gaan. Zo'n 40 stuks om precies te zijn.
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 01 nov 2008 13:25

[quote="Benman"]Eens even kijken wat door kan gaan voor Zealots.

Ik weet niet precies hoe het met Zealots zit, maar de ouwe Frateris Militia waren doodnormale jan-met-de-petten die hun laspistol uit de kast hadden gehaald en met samen andere burgers en soldaten samenschoolden om tegen bezetters te vechten (het klassieke 'angry mob' idee).
Ik neem aan dat Zealots regeltechnisch ongeveer hetzelfde zullen zijn maar dan met een wat meer religieus smaakje .... gewoon een doosje Bretonnian Peasants uitrusten met lasguns/pistols/eviscerators en dan heb je een erg hip ogende unit SoB-zealots met ingebouwde fleur-de-lys decoraties. B)

Zo'n Peasant doos bevat zelfs priests: http://www.minivault.com/images/WCPriestTop.JPG

Er staat momenteel overigens een setje van de 2nd edition Frateris modellen op Ebay ... zoals je ziet zijn het normale burgers met wat geïmproviseerde wapens:
http://cgi.ebay.nl/Warhammer-Rogue-Trad ... .m63.l1177
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 02 nov 2008 17:57

De kroot mercenaries staan idd in een oude WD. Geen idee welke, maar die zou ik nog ergens moeten hebben :unsure:

Die Zealots kan ik me niet herinneren, waar komen die vandaan?
klinken wel erg cool B)

Je hoeft uiteraard niet per se Marines of Guard mee te nemen, maar het mag idd wel.
Marines zouden dan idd in een pot drop mogen (maar alleen Marines, geen sister in een Pot) :cheese:

hou er wel rekening mee dat je Marines óf Guard mag meenemen als allies, maar niet beide tegelijk :nono:
bedenk je ook wel, voordat je de codexen gaat kopen, dat de guard codex alweer behoorlijk oud is, en waarschijnlijk binnenkort vervangen gaat worden :yes:
daarmee dus misschien even wachten op de nieuwe...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor henerius » 02 nov 2008 18:58

ik heb de huidige guard codex nog.. je mag em voor een prikkie overnemen Ben. Ik 40kaas al een hele tijd niet meer en het ziet er niet naar uit dat ik er binnenkort weer mee ga beginnen...

PM maar. anders gaan we erg OT ;)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Beastherder » 02 nov 2008 19:30

Foto's van Ben zn battle met mijn Flesh Tearers staan overigens HIER

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Benman » 02 nov 2008 21:47

Zo, een overzicht van de modellen die geheel klaar zijn. Het wordt al een aardig legertje en ik maak er volledig uitgedost toch al bijna 1400 punten mee vol.
Ik heb de plasmaservitor z'n schouderplaat toch maar even een ander kleurtje gegeven want hij was toch nogal blauw.

Afbeelding
Benman
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 02 nov 2008 22:14

Nice
die witte schouder ziet er idd veel beter uit :yes:

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs