Oke
dan volgen hier de foto's van de Battle of the Clubs van gisteren.
Het was een vroege, vroege zondagochtend, toen de Hive vertrok naar Tilburg
Maar daar vonden we al snel een sportkantine vol met andere rare gasten en tafels vol met zwarte koffers gevuld met poppetjes, ons soort mensen, zeg maar
En een sportzaal, waar, in plaats van achter een bal aan hollen, mensen vandaag miniaturen over tafels konden schuiven.
De dappere strijders van Hive Novio hebben er zin in
Onze Chaim en zijn eerste tegenstander.
Wie oplet zal zien dat Chaim speelt met zn Khorne-Chaos leger, en niet met zn beloofde Orcs. Dit komt omdat hij, in een ultieme poging ze toch op tijd klaar te krijgen, de avond ervoor in slaap was gevallen achter zn schildertafel
En onze Henny tijdens de eerste ronde
Mijn eerste battle:
Bretonnians

maar nog best een aardig leuk leger.
Met infantrie en fast cavalry en archers en slechts 2 blokken knights
Maar helaas wel met een complete vliegende brigade
Vlak na deze foto volgde een periode van legendarische pech.
De unit Warriors met de generaal, die met de bret. generaal op Pegasus aan het vechten is, word ge-charged door de Peasants van voren en de Pegasi van achteren en rent, begrijpelijk, weg. Dit veroorzaakt een Panic-test bij de Ironbreakers, de Cannon en de Warriors met Great Weapons
en ze falen ze allemaal!!!!
daar heb je dan leadership 9 voor
Het kanon rent meteen van tafel af, maar de warriors en de ironbreakers kunnen rally-en, op Ld10, want ze hebben een musician,
en weer falen ze allemaal!!!
Deze extreme pech zou me de rest van de dag blijven achtervolgen, en ik kan alvast verklappen dat ik verder niet veel gepresteerd heb