Zie de (donkere) maan schijnt door de bomen..

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 24 nov 2008 20:43

Mooi, dan missen we alleen nog Snakebites .... en Freebooterz, maar die zijn geen echte klan dus tellen eigenlijk niet mee. :P

Iemand zin om Cyboars, Supah-cyboars en Skwik Katapultz te gaan bouwen?
Squiggoth

Berichtdoor vhati » 24 nov 2008 21:05

die zijn wel kewl, maar nee orc zijn niet mijn ding, plus ik heb al veel te veel legers die in elkaar geplakt uitgebreid en zelfs geschilderd moeten worden :)
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Sanguine » 25 nov 2008 17:05

mensen gaan liever fantasy orks spelen dan snakebites.
als je puur snakebites wil spelen heb je maar weinig keuze tussen units.
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Legers die ik speel: deathwing, speed freeks
Sanguine
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor Squiggoth » 25 nov 2008 20:31

[quote="captain of the white city"]als je puur snakebites wil spelen heb je maar weinig keuze tussen units.

Eh? Snakebites zijn conservatieve Orks, maar dat betekent absoluut niet dat het Feral Orks zijn ... Feral Orks zijn geïsoleerd gespoorde groepen Ork Boyz die nog niet in aanraking zijn gekomen met de universele Ork Kultur en dus puur vanuit hun aangeboren instinct handelen. Snakebitez zijn Orks die hun manier van oorlogsvoeren baseren op tradities en beproefde methodes (waarom zou je een eldar met een kustom-kombi blasta overhoop schieten als het met een shoota net zo effectief en veel luidruchtiger en goedkoper kan).
Zo'n beetje iedere unit in de huidige Codex is geschikt voor 'fluffy' Snakebites, met uitzondering van Shokk Attak Gunz, Zzapp Gunz en misschien Kustom Force Fields (want warptechnologische dingen, dat zijn van die morderne fratsen wa). Lijkt mij toch meer dan genoeg keuze, want zo heel dun is die nieuwe Codex niet. ^_^

Natuurlijk moet je natuurlijk als Snakebite-speler je Warbikes converteren naar Cyboars voor extra hipheid, maar als je niet van converteren houdt moet je sowieso geen Orks gaan spelen. ;)
Squiggoth

Berichtdoor marachii » 12 dec 2008 13:26

juist. even een update.

heb nu al wel wat meer orkjes in elkaar geplakt.
dankzij veel bits van Frank en Nas zien ze er ok uit :)
wegens gebrek aan camera nog geen pictures maar hier word aan gewerkt :)
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs