Badgutz (and his boyz)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 28 nov 2008 22:44

Ik denk dat het bij z'n Taliban Squigs hoort. Wanneer hij een tank opblaast dan komt er een bordje bij.
"Watchit: Bumpy Roat!"
"Iron Dump"
of iets in die trend. :)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 29 nov 2008 00:00

[quote="Bobske"]een ork knock, knock joke?

Knock, knock.
Who's dere?
Choppa!
Choppa who?
Choppa in da danglies is wot yoo's gonna get if ya don't open dis 'ere zoggin' door roit now, ya no gud weedy panzee luvva!

Mjah, close but no cigar ... ik denk niet dat Orks überhaupt de humor van knock knock jokes in zien. :nono:

[quote="Benman"]Ik denk dat het bij z'n Taliban Squigs hoort. Wanneer hij een tank opblaast dan komt er een bordje bij.
"Watchit: Bumpy Roat!"
"Iron Dump"
of iets in die trend. :)

Ben is warm. Ik wilde er eigenlijk een Taliban Squig bij plakken, maar dat gaat niet door want dan lijkt het te veel op een Booby Trap Counter in plaats van een Objective ... maar die "Wotchit: bumpy roat!" is wellicht wel te gebruiken als "Vehicle Destroyed" marker of als Minefield Counter. B)

Kleine hint: 'k heb me laten inspireren door iets uit de tijd dat George Lucas nog goede films maakte. Nope, dat is dus géén "Jar-Jar Shootin' Galleree". :ice
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 29 nov 2008 18:20

Okee, het is .....
.... een Beakie Trap!
Werkt heel simpel: je zet 'm ergens op een speeltafel neer en dan is er altijd wel minstens één unit Space Marines (of Sisters of Imperial Guard) die stom genoeg is om er in te trappen en probeert om binnen 3" te komen. :yes:
Afbeelding
Ben benieuwd of Simon's Beakies ook dom genoeg zijn om er in te trappen donderdag. Gotta love objective markers. :lickerdelick:
Squiggoth

Berichtdoor Sander » 29 nov 2008 19:05

o nee ! :snif: het is 1 van Ben z'n sister's !

Dat ding is wel gevaarlijk. Nooit gedacht dat mensen nog minder hersens als orks hadden :P
Sander
Tau kung-fu master

Berichtdoor Squiggoth » 29 nov 2008 20:51

[quote="Sander"]Nooit gedacht dat mensen nog minder hersens als orks hadden :P

Over Imperial Guardsmen en de Inquisitie kan ik niet oordelen, maar Space Marines worden - net als Orks - in ieder geval sowieso niet gerecruteerd op grond van hun intelligentie. :P
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 29 nov 2008 21:07

SoB's ook niet want het zijn vrouwen. :p

Ik vind de 'trap' wel erg stoer. Een echte eyecatcher. :)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Furios666 » 30 nov 2008 11:45

Muhahaha! Die is echt goed! Lekker bezig Nas!

Beetje jammer dat er geen beakie te bekennen is in m'n leger...tich denk ik dat er enkele "normale"marines wel eens polshoogte zouden willen nemen :P
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor TROLL » 30 nov 2008 11:51

haha geniaal ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Squiggoth » 30 nov 2008 12:51

[quote="Benman"]SoB's ook niet want het zijn vrouwen. :p

Ben! Gedraag je. :P

[quote="Furios666"]Beetje jammer dat er geen beakie te bekennen is in m'n leger...

Toen GW twintig jaar geleden die Ork Vokabularee schreef hadden álle Space Marines een Beakie-helm, zoals het een fatsoenlijke Space Marine betaamt (let's face it, met zo'n hedendaagse Angry Marshmallow Man-helm sta je als [s]Marine[/s] Beakie compleet voor paal :P).

In ieder geval is ie nu af. Kom maar op met je polshoogte! :p

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Sander » 30 nov 2008 14:42

Dat roest effect ziet er heel realistisch uit. -_-
Sander
Tau kung-fu master

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs