Daemons and Damsels logo blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Richard » 05 dec 2008 12:53

1 valt zeker af... die vind ik niet wat.

de tweede vind ik eerlijk gezegd de mooiste :P
Ik denk alleen niet dat, je het duidelijk krijgt op een poster, dat ze met pupkes spelen... De meeste mensen zullen wel ergens anders op gefocusd zijn ;)

De 3e is idd wel heel vet! Gewoon nu al een gaaf plaatje...
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Furios666 » 05 dec 2008 13:58

Als er nou een combinatie gemaakt wordt van 2 en 3...dus een fijne chick die door Nurglings gedragen wordt ofzo :D
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Bobske » 05 dec 2008 19:13

optie 3 mist wel een 40k element het is natuurlijk wel een dubbel toernooi.
Dus 2 is meer generic.
Maar ik ben nog steeds voor onze eigen Gobbo!
Even er aan denken dat dit plaatje dus voor de komende x jaar is hé
(herhaling=herkenning)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Benman » 05 dec 2008 20:13

De 3e tekening zal toch wel aan te passen zijn naar óók wat 40K? Geef de Damsel een 40K helm op d'r kop. ;)

Onze eigen Gobbo is natuurlijk wel zo stoer en wijst op onze club. Daarentegen heeft die Gobbo niets van doen met Deamons of Damsels, wat dat betreft ga ik toch liever voor een aangepaste versie van de 3e tekening. Duidelijk verschil tussen de club zelf én het toernooi mag er toch ook zijn vind ik.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor henerius » 05 dec 2008 20:46

ik zou de Gobbo van de club als merkteken in een hoekje zetten (klein dus) zeg maar... het is ons toernooi en onze goblin.. dusssss het heeft wel degelijk met elkaar te maken...

rest is niet zo erg... deamons en damsels was omdat deamons wfb en 40k waren (Bob's eigen idee) Dus het 40k element zit in het plaatje zelf..

Verder is en WFB en 40K in een plaatje halfslachtig.. en dat willen we ook al niet zijn.

Wel ben ik van mening dat het plaatje stoer moet zijn. het is een reklame voor een wargames toernooi en niet een poster voor een Stripbeurs.

Een gewapende Greater (lees een deamon die niet via je endeldarm het levenslicht ziet) Deamon in duel met een wizard/damsel miss?
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Skevan » 05 dec 2008 21:00

kan nog altijd deze aanpassen.
Afbeelding
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor henerius » 05 dec 2008 21:03

Probeer t eens :huh: waarom niet :P hoe meer keuze we hebben des te beter :P
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 dec 2008 21:06

Ideeen naar aanleiding van Bobske en Benman:

- Een sister of battle die door nurglings naar een kookpot gedragen wordt?

- Onze club-gobbo die net een deamon en een damsel/sister of battle/eldar chick heeft verslagen en er nu triomfantelijk bovenop staat?

Of, ipv de twee chick-deamons die warhammer aan het spelen zijn een deamonette en een space marine die warhammer aan het spelen zijn?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Benman » 06 dec 2008 12:06

Laten we wel voorzichtig zijn met voorstellen of andere tekeningen want anders zie je straks door de bomen het bos niet meer. Een keuze maken uit 3 tot 5 is nog makkelijk maar wanneer je straks 10 concept-tekeningen hebt wordt het lastig en wordt 'democratisch' besluiten alleen maar moeilijker.
Ik zou zeggen, laat Squiggoth nog eens voortborduren op dat voorstel van Henerius; Een wat meer 'realistische' tekening die ook stoer is. Het is tenslotte een toernooi waarin 'oorlog' wordt nagespeeld.
Ook is het achteraf niet leuk wanneer één iemand avonden aan het tekenen is geweest en het blijkt achteraf voor jan piemel te zijn geweest omdat óf een oude tekening gebruikt wordt óf het ontwerp van een ander wordt gebruikt.

"Wie kan er goed tekenen?"
"Jij en jij?"
"Dan zijn jullie verantwoordelijk voor een aantal concepttekeningen."

Daarmee voorkom je dat iedereen z'n tekeningen inlevert en het te druk wordt. 2 man kunnen onderling ook makkelijker overleggen. Wanneer ze dan twee of drie tekeningen hebben dan kunnen ze ter stemming 'geopenbaard' worden. Lijkt me makkelijker dan wanneer iedereen in het proces al inspraak heeft --> onwerkbaar.

[Modmode on]Even off-topic eruit gefilterd. Topic is belangrijk genoeg om redelijk serieus te houden[Modmode off]
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 dec 2008 16:05

Goed punt Ben. Ik denk ook dat deze topic vooral als een soort brainstorm heeft gediend waar onze artiesten eventueel inspiratie uit kunnen halen, of een beetje gevoel kunnen krijgen waar algemeen naar gezocht wordt qua design.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs