Daemons and Damsels logo blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 16 dec 2008 13:24

Ik had in alle eerlijkheid liever iets van Nas gezien. Maar ik kan er ook inkomen dat januari te lang vooruit geschoven is, meegenomen dat dan nog eens opnieuw 'keur en afkeur' begint en de boel ook nog eens ingekleurd dient te worden.
Maarja ...... t'is niet anders.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 16 dec 2008 16:07

[quote="Benman"]Ik had in alle eerlijkheid liever iets van Nas gezien.

In 2010 en de daaropvolgende jaren is er óók een Daemons & Damsels-toernooi ... kan ik mooi op m'n gemak een plaatje voor de komende jaren gaan tekenen in plaats van nu nog effe tussen de bedrijven door een haastklus afleveren. ;)

Wat de poster voor 2009 betreft: ga a.u.b. niet compleet uit de bol met allemaal verschillende lettertypen en fonts, zeker niet als de poster zelf al zo'n druk ontwerp is (Hive Goblin + traanplaat + caution stripes en dat allemaal in full colour) ... Subtiliteit heerscht! Één font voor de titel ("Daemons and Damsels 2009") en één font voor de rest van de tekst, liefst beiden in dezelfde kleur, daarmee voorkom je dat mensen die de poster willen lezen halverwege de pagina af moeten haken omdat ze tureluurs worden van alle kleuren en vormen. ;)

Oh, en het standaard GW-lettertype kun je overal downloaden als "Moria Citadel": http://www.urbanfonts.com/fonts/Moria_Citadel.htm .... da's meteen herkenbaar voor potentiële toernooi-spelers. :)
Squiggoth

Berichtdoor Skevan » 16 dec 2008 22:52

[Rant coming on]komt in orde martijn. Ik ben er ook bijna klaar mee, de een zegt dit de ander zegt dat en ik heb deze week zowiezo niet veel tijd meer. dus het word wel na kerst voordat ik uberhaupt( let op het nederlands taal gebruikt) iets kan maken en dan natuurlijk nog de lokatie, dus het zal wel 2009 worden voordat er ook maar enige vorm van reklame gemaakt kan worden. Dus iedereen CHILL weet je. Misschien ben ik wel niet de best photoshopper, maar ik doe tenminste iets[rant off]. sorry maar dat moest ik even kwijt.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 17 dec 2008 11:17

@ stefan: helemaal oke! Je bent in ieder geval een VEEL betere photoshopper dan ik, dus ik zeg niks. We zien het wel als je iets hebt.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 17 dec 2008 20:40

Je inzet wordt gewaardeerd hoor. ^_^

Ik hoop echter wel dat die rant niet naar mij was gericht. Bedenk dat je bezig bent met het bewerken van een tekening waarmee ik destijds ruim veertig uur bezig ben geweest, en dus geef ik eerlijke kritiek op de poster als ik dat nodig vind - da's niet anders dan op een kunstacademie. ;)
Squiggoth

Berichtdoor Skevan » 28 dec 2008 11:53

OK hier het volgende ontwerp. De kleuren van de achtergrond zijn een beetje afgezwakt. 1 lettertype, met GW lettertype. en een kleur in de letters om het niet te druk te maken. Kijk het even na op spelvaud en eventueel wat design, opmaak tips.
Laatst bijgewerkt door Skevan op 28 dec 2008 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 28 dec 2008 12:09

het hoort 'presenteert' ipv 'presenteerd' te zijn. -_-

Overigens denk ik dat bij deze kleurstelling de achtergrond weg zal vallen bij het drukken, maar dat is meer een gevoel dan dat ik dat 100% zeker weet.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor henerius » 28 dec 2008 13:39

bij het drukken valt de kleurstelling miss weg maar het ziet er wel gaaf uit op inet. deze voor inet en een andere voor de drukker?
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Caladai Doomblade » 28 dec 2008 13:51

Ik vind hem mooi. Duidelijk genoeg en kleurrijk. Voor de posters moet er in ieder geval nog meer info op (de site, de locatie, aanmeldinfo, wat inschrijving kost). Voor internet, en als eerste teaser, lijkt deze me perfect. (op de spelfout na)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Sander » 28 dec 2008 14:10

Je moet hem wel iets lichter maken dan hier anders is het moeilijk te zien.
Sander
Tau kung-fu master

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs