Daemons and Damsels logo blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Skevan » 28 dec 2008 14:23

ok hier de gewijzigde versie:
als de info bekent is dan veranderen wij de poster.

Afbeelding
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Richard » 28 dec 2008 15:47

nice (YY)
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Caladai Doomblade » 28 dec 2008 18:33

I canna see it captain! I have not the power!!
:fakebug:
Of ligt het aan mij?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Guy » 28 dec 2008 18:40

Ziet er goed uit: duidelijk en overzichtelijk
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Leandertje » 29 dec 2008 00:32

alleen spel je DEAMONS zo...

maar verders top:)
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Squiggoth » 29 dec 2008 00:58

[quote="Leandertje"]alleen spel je DEAMONS zo...

... als je het verkeerd wilt spellen. Check before you post cack! :P

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Caladai Doomblade » 29 dec 2008 08:38

Ouch! You got SERVED!!!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Leandertje » 29 dec 2008 11:28

uhm i did check, blijkbaar doen dan veel mensen het fout....
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Benman » 29 dec 2008 12:57

Het wordt dan blijkbaar ook niet uitgesproken als "Diemuns", maar meer als "Deemuns".
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 29 dec 2008 20:19

[geek modus]

Nee hoor, de uitspraak is hetzelfde. De spelling met "ae" danwel "a" wordt in de Engelse taal gebruikt om schriftelijk onderscheid te maken tussen christelijke/bijbelse demonen (a.k.a. "Demons", duivels dus) en klassiek-Griekse demonen (a.k.a. "Daemons", afgeleid van "daimon" wat zoiets als "immaterieel" betekent), dus allerlei soorten bovennatuurlijke monsters zoals de Gorgonen, Faunen en Minotaurus, maar ook geesten van overledenen, "lagere" goden, en nog een hele zooi andere Castlevania-sprites (die niet per definitie kwaadaardig zijn).

GW gebruikt de term "daemons" voor hun Chaos monsters om aan te geven dat het hier dus niet gaat om rode mannetjes met horens en bokkenpoten en hooivorkjes maar om een ander soort euvel, alhoewel GW Daemons qua intentie en karakter meer weg hebben van demons dan van daemons. :)

[/geek modus]
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs