Skaoot's blogje

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Beastherder » 03 jun 2008 10:37

accelerator rules op ingewikkelde modellen!
versnelt de droogtijd enorm en geeft de lijm ook meteen een vullende werking :yes:

Bij mij op het werk (in Arnhem) heb ik het gewoon staan (in spuitbus)
Niet alle hobbywinkels hebben het standaard op voorraad, maar Interhobby, Pipoos en ook de Hubo's en Gamma's zou je het kunnen proberen
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Skaoot » 03 jun 2008 13:12

Heej, goede tip! Nu nog een keer op zoek gaan naar het spul... Of misschien eerst even mijn vader vragen, die heeft echt vanalles liggen. Thanks!
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Skaoot » 31 jan 2009 23:53

Nou, die accelerator heb ik nog niet gevonden (moet ik eerst zoeken), en de catapult heb ik ergens uit zicht geparkeerd, maar!!!
Ik heb dus EINDELIJK een unit helemaal af. Iedere gobbo heeft tandjes, nette kleertjes en een base met groene plukjes. Olé!
Ben nu batterijen aan het opladen om het bewijs te kunnen tonen :P
Alvast dit blogje omhoog gevist, hoef ik daar niet meer naar te zoeken morgen. -_-

Ha, ben van plan om ergens berg squigs vandaan te toveren zodat ik in ieder geval af en toe nog wat schilder. Heb nog geen camo-squig, schaap-squig of gothic-squig. Of een gevleugelde squig...

Maarja, ik en mijn plannen.... :unsure: eerst maar eens kijken of ik hier morgen foto's weet te toveren
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Benman » 01 feb 2009 01:39

Bij Bison heet het dus "Activator".
Afbeelding
http://www.bison.nl/upload/3e0ebb0fc4fce06e0017fd6.pdf
De Activator is trouwens met vrijwel iedere secondenlijm te gebruiken. ;)

Ohja, foto's moeten natuurlijk. :yes:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Skaoot » 02 feb 2009 15:24

Ik heb gisteravond geprobeerd foto's te maken, maar zonder daglicht is dat geen succes op mijn kamer. De zon laat zich vandaag ook niet echt zien, dus echt goed zijn de foto's nog steeds niet. Maar het zijn foto's!

Voila, een plank Orcs&Goblins, en een plank waar ooit Tomb Kings moeten komen... die zitten nog vooral in doosjes... Nu vooral veel zooi en work in progress wat er ligt (Never mind the bunny and chicken... -_- )
Afbeelding

Klaar (mist alleen n orc, geen idee waar die heen is...)
Afbeelding

Ook klaar. Heb ik maar twee jaar over gedaan :unsure: Beter laat dan nooit. Ben vooral trots op het feit dat ik een unit af heb, minder op hoe ze er uit zien...
Afbeelding

Mijn favo squigs, klaar :wub: . (De andere squigs ook trouwens)
Afbeelding

En ik had zelfs tijd voor een paar paddo's!
Afbeelding

Dus, voila, ik heb toch nog het een en ander af gekregen. Kan ik er weer een jaar tegenaan :laugh:
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Bobske » 02 feb 2009 16:39

Ik zie Terry Pratchett en Robert Jordan, goede keus van leesvoer :)

Misschien een wash Badab Black over die night goblins
Chariot ziet er mooi uit en disco squig is altijd cool
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor henerius » 02 feb 2009 20:34

Een unit afhebben is idd een streven dat betekent een geschilderd leger voor kwaliteit. Maar daar hoef je niet zo over te klagen hoor!

Die goblins zien er netjes uit. Ook die chariot en die fanatics heb je netjes in de verf staan. tja die squigs... ik wil je niet tegen je schenen schoppen, maar euh :dunno: WTF!!!! (mijn eigen persoonlijke mening vooral niets van aan trekken -_- )

Verder is je boeken keuze idd een aparte... Terry Pratchett, robert Jordan zeggen me weinig... maar ik kan zelf ook kaften lezen... dus: anti-kindboek, dubbelspel.... :blink:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Benman » 02 feb 2009 21:04

Zegt me allemaal niks. Ik heb een kindje dood aan lezen, behalve nieuws dan. ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Mictian » 02 feb 2009 21:14

Misschien dat het door de flits wat erger is, maar de chariot crew orc's armour is wel erg zilver :unsure: overal ziet het metaal er goed uit, alleen bij die ene crewman ziet het er uit alsof het gewoon 1 kleur is waar niks mee is gedaan.

Verder ziet het er erg goed uit! die squigs, tja, origineel en uniek zijn de meeste squigs wel! :P vind ze er ook erg leuk uit zien allemaal :P
Mictian

Berichtdoor Caladai Doomblade » 02 feb 2009 21:27

Gaaf dat je een hoop af hebt (want het is best veel voor mijn doen zeg maar) En ze zien er nog goed uit ook. Zeg maar zwaar toonbaar....

Hoe gaat het met de spaanse les van je squigs? Kunnen ze de j wel op zijn spaans uitspreken met al die tanden??
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs