Skaoot's blogje

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Skaoot » 02 feb 2009 22:37

Mijn squigjes gaan een keer per week naar logopedie zodat het spaans ze wat makkelijker afgaat. En vanaf vandaag kunnen ze ook bij mijn spaanse ganggenoot gaan buurten. :P En het zijn trouwens wel drie van de hipste (of ergste, net wat je wil) squigs die ik op de plank heb staan die ik heb gekozen om als bewijs van mijn activiteit te dienen.
Wat shiny armour betreft, vooral flits, en ook beetje doordat de crew nog niet helemaal af is.
Dubbelspel ligt er ivm Caraibische literatuur die ik moest lezen voor een college, en het Anti-Kind boek is hilarisch, vele goede redenen om géén kinderen te nemen.
Maar thanks voor all the nice comments ^_^ Zowaar 'zwaar toonbaar'. Squigs en chariots en trolls en stuff krijgen altijd meer aandacht dan massa's goblins en orcs, terwijl die wel het harde werk doen. Achja, onrecht en gebrek aan balans moet er zijn :laugh:
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Benman » 03 feb 2009 01:07

Ik had ook al de neiging om te zeggen dat het metaal nog een wash kon gebruiken maar ik weet hoe erg een flits door zo'n wash heen flitst zodat het lijkt alsof het kale metaalverf is.
Maar je modellen zien er goed uit .... sommige zijn nogal verrassend maar toch. ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 08 feb 2009 15:36

Goed hoor
Begint er echt uit te zien als een leger :tu:

Wat simpele tips:
De nieuwe Washes van GW zijn fantastisch, en een laagje bruine of zwarte wash over metaal is de meest simpele en effectieve manier om overtuigend vuilig Orc-metaal te krijgen.

Het zand op bases ziet er veel beter uit als het geschilderd word. Ongeschilderd blijft het er uit zien als zand dat er op is geplakt, omdat het de illusie van schaal verbreekt.
Ook de movement trays zien er veel beter uit als ze passen bij de bases van de modellen die er op staan.
Het beplakken en schilderen van bases en movement trays is pokkesaai, dus ik zie er ook altijd tegenop, maar het totaalbeeld van een leger word er veel beter van. :yes:

Oh, en ook van mij een grote :tu: voor het bezitten van een flinke Pratchett collectie ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Skaoot » 07 maart 2009 21:46

I know I know... komt vast nog een moment dat ik het zand alsnog schilder. Maar heb er al twee jaar over gedaan om überhaupt verder te komen een alleen geschilderde base -_-
En over movementtrays denk ik niet eens na. Heb er niet eens genoeg...
Maar die washes zijn inderdaad nice, heb er een paar staan.

Wel typisch, was ik goed bezig met schilderen, besluit ik hier weer eens wat rond te kijken en posten, komt er een eind aan mijn productiviteit... Verdacht... ohnee, ik studeer enzo... :P
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor drava » 07 maart 2009 21:49

[quote][En over movementtrays denk ik niet eens na. Heb er niet eens genoeg...
/quote]

Er zijn tegenwoordig vrij makkelijk in elkaar te zetten en op maat te maken movement trays van GW ;).
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Skaoot » 07 maart 2009 21:53

I know, die heb ik hier op de plank liggen, om op maat te maken.... -_-
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Skaoot » 09 maart 2009 23:53

OMG!!! Het is me eindelijk gelukt het onmogelijke voor elkaar te krijgen! Mijn screaming skull catapult werkt mee! Het blijft aan elkaar zitten! Nog een paar stukjes en het is af, compleet!!! :D Foto's volgen zodra het af is...

Edit: hij is af! Compleet! Blijft in elkaar zitten heet dat... Ben niet helemaal happy nog met schilderwerk, maar het is maar goed voor nu.
Evidence:
Afbeelding
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Beastherder » 15 maart 2009 20:53

:tu:

Zeer netjes, goed om te zien dat er voouitgang in blijft zitten B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 15 maart 2009 21:39

Huh? Ik dacht dat je gobbo's speelde?

Nou ja, anyway... Het ziet er prachtig uit, zeer netjes! Keep up da good work.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Benman » 15 maart 2009 21:42

Die flits weer .... ziet er goed uit. Zal er in het eggie nog beter uit zien denk ik.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs