Wat heb je pas gekocht ...... Foto's zijn wel zo leuk.

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Berichtdoor Bobske » 15 maart 2009 20:28

Nou, je moet veel willen lezen want ik geloof dat het tot Wizard's 12th rule gaat."
Ik ben twee keer begonnen aan de serie en niet verder gekomen als halverwege deel 3.
Moet je van houden dus.
Deel 1 vond ik wel echt heel goed

Ik ben meer Robert Jordan: The Wheel of Time fan, dat worden er dit jaar ook 12 (laatste eindelijk), staat ook in dat schap
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 15 maart 2009 22:22

Het gaat tot en met deel 11, bijna goed Bob. ;)
Deel 11 is ook het laatste deel en is deze winter verschenen, die moet ik nog lezen en dan heb ik de serie compleet.

Ik vind het een erg goede serie, vooral omdat het zich beperkt tot personages waarmee ik mezelf nog enigszins mee kan identificeren.
Ook hoe het concept "magie" behandeld wordt vind ik erg goed uitgewerkt, het gaat iets dieper dan "abacradabra ploef" zeg maar. :P

Zelf ben ik laatst begonnen aan het eerste deel van Feist, maar daar kom ik niet doorheen. Iemand nog andere fantasy tips? (ik kom anders wel weer een keer buurten.. ;) )
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Old World: Warriors of Chaos, Orcs & Goblins
GrunkSkullsmasher
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Skaoot » 16 maart 2009 00:03

Ik ben bezig om jaren gebrek aan fantasyliteratuur in te halen sinds ik in Nijmegen woon :laugh:
Heb in iets meer dan een jaar alle Discworld delen gelezen, heb net deel 4 van Wheel of Time van Jordan uitgelezen in twee weken, goede serie! Ik baal dat ik moet sparen voor volgend deel... Aap noot mies dat ze deel 5 niet hadden staan bij Selexyz, daarom heb ik Wizards First Rule gekocht... Zal vast ook erg interessant zijn, zit ik aan twee teveeldelige boeken vast :blink: En iemand heeft vrijdag erg zijn best gedaan met te overtuigen dat ik ook George R.R. Martin moet gaan lezen, en wat ik zo lees over A Song of Fire & Ice lijkt me dat ook goed leesbaar. Ik denk dat ik nog maar even wacht met het opnieuw lezen van aantal Dragonlance Chronicles ... En somehow vind ik toch nog tijd om mijn studieboeken te lezen e.d. :huh:
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor vhati » 16 maart 2009 12:56

nou en als je song of fire and ice uit hebt moet je eens beginnen aan

'the belgariad'en 'the malloreon'van david eddings.
Orcs van Stan nichols
Death fate cycle van weiss and hickman
Tad williams, met Memory, Sorrow and Thorn, is ook een goede serie
Ik vind Eragon als boekenserie wel interresant en ben nu bezig met the edge chronicles

maar ja kan nog wel even doorgaan over goede series :P
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Iron Bars » 16 maart 2009 16:28

En daar wil ik nog graag de zeer ondergewardeerde en nu eindelijk in het nederlands vertaalt wordende Boek der malazijnse gevallenen (of hoe het in het nederlands ook heet) van Steven Erikson aan toe voegen.

Ik vind Goodkind trouwens vanaf deel 4 ofzo erg maatschappelijk gezwam worden met slecht geschreven personages die waar nodig in een keer aan het verhaal worden aangepast kwa persoonlijkheid.

George Martin (song of ice and fire) en Tad Williams zijn inderdaad aanraders.
Flak armor is not just a muscle shirt with the word "ARMOR" stenciled on it
Legers die ik speel: Imperial guard/Space marines
Iron Bars
Not banned yet

Berichtdoor Squiggoth » 28 maart 2009 23:08

Ik ben jaren geleden al gestopt met die fluttige boeketreeks-fantasyboekjes ... in plaats daarvan ben ik nu een gangster genaamd Hung Lee (de broer van Hung Lo en Wan Kin?)

De nieuwste GTA en hij is waanzinnig dikke schik:

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 30 maart 2009 18:11

Afbeelding

De klassieke comic, nu in de bioscoop.
Zeker zo goed als dat ie de reputatie heeft te zijn B)

Afbeelding
En meer Frank Miller, wederom een klassieker in het genre

Afbeelding
Eindelijk tegen aan gelopen, de 4 disc set van deze meesterlijke film, met een uur langere Director's Cut van de film, die flink wat extra diepte geeft aan het verhaal.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Dondenser » 31 maart 2009 09:09

Is inderdaad vette film, was alleen een beetje teleurgesteld dat de veldslag bij hattin er niet echt in zat, die was ineens voorbij ( misschien is dit bij deze versie anders?)
dan moet ik zorgen dat ik die ook op een of adnere manier een keer zie:D
Legers die ik speel: Orcs en Goblins, dwarfs, en ooit bretonnia
Dondenser
Tau kung-fu master

Berichtdoor henerius » 01 apr 2009 16:49

http://www.wargamesfoundry.com/collecti ... /index.asp
http://www.wargamesfoundry.com/collecti ... /index.asp

ik heb deze aangeschaft (de zwaardmannetjes en de zwaard-met -buckler mannetjes). geen GW modellen dus GW toernooi geldig zal het wel niet zijn maar dat is verder zeeeeer boeiend... nu wachten tot ze er zijn :)

ze gaan de drie detachments vormen voor me Estalians. Conform het principe van het spaanse leger 1480-1520. Pikes ondersteunend met Handguns/crossbows en om de pikes in close combat te ondersteunen Sword and bucker mannetjes die onder de pikes van de tegenstander door aanvallen.. TERCIO!!!! :D

:wub: ben weer met me Estalians begonnen :wub:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Benman » 01 apr 2009 18:01

Daar zitten hele aardige modellen tussen. :yes:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg