Meldingen betreffende de website...

Een forum-bug gevonden. Plaats dat in dit forum. Dit is ook de plaats voor mededelingen over aanpassingen e.d. van ons Hive-forum.

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Squiggoth » 02 jul 2009 16:30

[quote="Benman"]Waar ik wel even naar wil kijken is:
- Een shoutbox/chatbox


Pas op met chatboxen ... de high-tech shoutbox die we op het Papanurgle forum hebben zorgt ervoor dat je niet op het forum in kunt loggen met Mozilla FireFox, omdat die je om de één of andere vage reden iedere keer uit logt zodra de box wordt gerefreshed (da's elke 5 seconden).
Die simpele spembox die we hier vroeger hadden was een stuk gebruikersvriendelijker. :P
Squiggoth
 

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 03 jul 2009 08:40

Ik kan op z'n minst even kijken of het werkt, anders halen we de mod er weer af ..... ;)

Toegevoegd:
- 24 uurs ledenlijst in Subsilver2 goed gezet.
- Submerged stijl gedeactiveerd.

Ik ben ook aan het kijken of ik de posts kan gaan nummeren. Dat is wel makkelijk wanneer je iemand op een specifieke post wilt wijzen. Dat zoekt wat makkelijker dan wanneer je een hele topic-pagina moet doorlezen. :yes:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Squiggoth » 03 jul 2009 08:44

Wel ik ben nu ingelogd met Mozilla ... als ik zometeen opeens niet meer kan inloggen weet ik waar het aan ligt. :p

Een chatbox die niet automatisch zichzelf update zorgt in ieder geval sowieso niet voor problemen. ^_^
Squiggoth
 

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 05 jul 2009 19:12

Mocht je iemand willen linken naar een bepaalde post in een bepaald forum, klik dan op het icoontje links naast 'Geplaatst: vr 03 jul, 2009 09:44 '. Of rechtermuisknop en 'copy shortcut'.

Onderstaand ook even een test m.b.t. een klacht dat er niet meer dan 5 foto's/images in één post geplaatst kunnen worden:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 05 jul 2009 19:26

12 foto's vanaf mijn zakelijke site schijnt wel te lukken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 05 jul 2009 19:31

6 foto's vanaf Richard's photobucket account gaat ook:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 05 jul 2009 19:32

6 foto's vanaf Hennie's photobucketaccount lukt ook:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding\

Wil ik echter meer dan 5 foto's van onderstaande link plaatsen dan lukt het niet en krijg je een "Algemene fout". Het zal waarschijnlijk aan de beschrijving liggen en dan met name aan het laatste gedeelte:
http://i20.photobucket.com/albums/b242/ ... 200911.jpg
In 'update3-7-200911' zal waarschijnlijk de fout gezocht moeten worden. De combinatie van cijfers en streepjes zou wel eens verkeerd gelezen kunnen worden.
Ik kan daar hoogstwaarschijnlijk weinig aan veranderen. :nono: Veranderen van de benaming van de foto is hier de enige optie. :yes:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Squiggoth » 06 jul 2009 12:28

Het zou ook iets te maken kunnen hebben met de foto zelf ... ik had bij je verjaardagstopic één foto die het forum stomweg niet wilde posten ook al was het een JPEG van een normaal formaat.

Het forum gaf ook niet aan wélke foto het was, en wat de 'fout' inhield, en zei in plaats daarvan alleen maar dat er een ongeldige afbeelding was, dus het heeft nogal wat moeite gekost om uit te vogelen welke het was zodat ik hem kon verwijderen en die post geplaatst kon krijgen. Volgende keer post ik gewoon naakte mokkels, da's veel makkelijker. :P
Squiggoth
 

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 06 jul 2009 12:45

Het is dus blijkbaar een time out error die alleen door de hoster verholpen kan worden. http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1680455
Het is dus niet afhankelijk van het aantal foto's of de benaming van de foto's maar van de snelheid waarmee foto's kunnen worden gedownload vanaf een andere site.
Photobucket heeft vanwege het grote aantal foto's dat op ieder moment gedownload wordt een hoge load en is dus 'traag'. Wanneer er dus een groot aantal foto's vanaf Photobucket geladen moeten worden bij het plaatsen van een bericht zal er de timeout optreden, niets aan te doen. De oplossing is dan meerdere posts maken of een snellere hoster voor je foto's zoeken. (Trouwens, vrijwel iedereen die een internetprovider heeft, krijgt ook webspace. Het is dus een idee om daarop je foto's te plaatsen daar die sneller laden.) :wink:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 jul 2009 16:04

Werkt het om bijvoorbeeld 4 foto's te posten, en vervolgens je post te 'edit-en' en dan weer 4 foto's te posten? Of moet ie na de edit alle 8 de foto's opnieuw downloaden?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2699
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum- en Bug Board

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast