Ik zal mijzelf ook even voorstellen.
Ik ben Remy, 25 jaar oud en bijna klaar met mijn studie Medische Biologie. Naast studeren ben ik vaak te vinden in en rondom het sportcomplex of in de kroeg met vrienden om een ''zware'' week af te sluiten. Na mijn studie ben ik van plan te promoveren hier in Nijmegen wat resulteerd in een minimaal verblijv van 4 jaar in Nijmegen.
Mede hierdoor en het uitdunnen van tegenstanders in de regio ''ouderlijk huis'', heb ik besloten om mijn modellen richting de oudste stad van Nederland te verplaatsen in de hoop er hier af en toe gebruik van te kunnen maken. Zo doende ben ik beland op dit Forum.
Ik ben +/- 15 jaar geleden begonnen met Warhammer Fantasy waarna ik ook snel een start gemaakt heb aan 40K. Momenteel speel ik beiden varianten met de legers Vampire Counts (Fantasy) en Imperial Guards (40K). Daarnaast heb ik aan een aantal toernooitjes meegedaan, maar deze waren echter al weer een aantal jaar terug en kleinschalig.
Verder hoop ik via dit forum in contact te komen met mensen die graag een potje spelen, zodat ik weer ''back into the game'' kan komen!

)!
(Bij deze effe een waarschuwing: ik ben een genie wat tactica betreft
)
Ik ben 2 jaar geleden begonnen om hier in deze mooie stad biologie te studeren en ben inmiddels in het derde jaar en goed bezig om mijn bacherlor medische biologie te krijgen.
(
maar heb het vaste voornemen vaak langs te gaan komen tussen nakijkwerk e.d in (rotleerlingen!) Ahm, effe niet door hoe ik mn pasfoto zet, maar dat kom ik volgende week wel even vragen... (ik zie er gewoon retegoed uit hoor, alle hoogblonde dames bij de Hive Novio!) Prettige kennismaking ondertussen!

. Verder heb ik ook nog 20 dark eldar en een Archon/Dracon, waarmee ik een keer ben weggevaagd door Tyranids (misschien is opgegeten een beter woord).