door Squiggoth » 02 dec 2009 16:34
[quote="Furios666"]Waarom Indiana Jones?????? Zonde van het geld Ben! Je had het beter kunnen besteden door het uit het raam te gooien...
"wacht ik overleef wel even een nucleaire ontploffing door in een koelkast te gaan zitten" Nee...sommige dingen gaan ook mij te ver
"Hey ons pap heeft net een kogel in z'n maag gekregen op point blank range, maar ik pak gewoon even deze duizend jaar oude stoffige koffiemok, vul 'm met slootwater uit een tropisch land en gooi dat over de wond heen om hem in drie seconden te genezen."
"Hey ik zit in een klein onderaards gewelf gevuld met duizenden adders maar ik kruip er gewoon uit. En m'n vriendin ook, want haar sexy lingerie geeft haar een 0+ re-rollable Ward Save."
"Hey ik stap even in een SS-Zeppelin gevuld met Duitse officieren, vlieg naar Nazi-Duitsland en laat Hitler m'n vader's dagboek signeren omringd door SS'ers, terwijl ik en dat dagboek de meest gezochte items in Nazi-Duitsland zijn."
"Oh jee, iemand heeft de Ark des Verbonds open gemaakt en nu is de Toorn van God over ons uitgeroepen en iedereen wordt afgeslacht door een horde psychotische aartsengelen. Weet je wat, ik kijk gewoon de andere kant op en dan overleef ik het wel."
Vergeleken met de actie in de eerste drie Indiana Jones-films is die koelkast nog redelijk subtiel. Ze hadden zelfs nog even zo'n etiketje met 'lead-lined fridge™' close up in beeld.
Ik vond Kingdom of the Crystal Skull een stuk beter te pruimen dan Temple of Doom met dat rottige JarJar Binks-chineesje ... zelf ben ik ook al twee maanden de trotse bezitter van de complete Indiana Jones-quadrology.