Martijn's muize blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: A windmill with mice in, it's hardly surprisin' (muizenblog)

Berichtdoor bas_2312 » 07 dec 2009 21:37

Hier kun je die whips wel los kopen:
http://bitsandkits.co.uk/shop/category_222/SKAVEN-PACK-MASTER.html?shop_param=cid%3D%26

Verder begin ik Skaven echt steeds stoerder te vinden.. zeker met zulke paintjobs. Ga zo door, ben benieuwd of je zo'n horde legertje af kunt krijgen ^^
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
bas_2312
Prozac of Khorne

Berichtdoor TROLL » 08 dec 2009 07:24

ik heb laatst richard al wat zweepjes gegeven. (tomb king charioteer zwepen)

maar ik zal kijken of ik miss nog wat heb.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Squiggoth » 08 dec 2009 12:48

Thanks, beide heren. :wub:
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 10 dec 2009 23:57

[quote="Beastherder"]je weet toch dat je eerst je bulk rank&file moet schilderen voor je jezelf beloont met een character? Zo komen die blokken clanrats nooit af :bottom:

Oeps ... :whistle: :harhar:
Ik heb nu bijna een 500 punten Border Patrol legertje in mekaar zitten:

Afbeelding

Dus werd het hoog tijd om eindelijk eens te gaan beginnen met m'n eerste Lord Choice. De keuze tussen een Warlord, een Vermin Lord of een Grey Seer was makkelijk, want Grey Seers hebben altijd erg hoog in m'n lijstje van Hipste Concepten In Warhamster Fancy Battle gestaan.
Ik had hier al sinds z'n release een 6th edition Grey Seer in m'n bit box liggen, maar dat model staat op GW-foto's altijd maar vanuit één oogpunt op de foto en wanneer je 'm in het echt ziet wordt al gauw duidelijk waarom: z'n hoofd is veel te groot, lijkt van voren op een schapenkop, en heeft vier flinke horens. Dat alles, in samenhang met de belachelijk grote opstaande kraag die zonder enige goede reden uit z'n capuchon groeit, zorgt ervoor dat z'n hoofd maar op één manier op z'n nek past - schots en scheef. Een typische Mark Bedford-sculpt! :td:
http://www.minivault.com/images/GreySeerFace.JPG
http://farm3.static.flickr.com/2665/394 ... f50a37.jpg

Nu de nieuwe Stormvermin met hun oh-zo-hippe plastic rattenhoofdjes hier zo vrolijk voor m'n neus liggen realiseerde ik me dat zo'n hoofd ideaal zou zijn om de Grey Seer mee op te pimpen, dus nadat ik de Stomme Kraag van het Seermodel had geknipt was het een eitje van een fluit om een head swap te doen. De horens komen van een Beastmen (omdat ik vergeten was dat er kant en klare Grey Seer-schedels op de Stormvermin sprue zitten) en het boek komt van de Plague Monk sprue, omdat zo'n mooi groot open boek je volop gelegenheid geeft om Skaven pin-ups en Teletubby-landschappen te schilderen. :)
Van het weekend effe wat greenstuffen en mouldlines weghalen en dan kan ik weer verder gaan met die eerste 500 punten. :grijns:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor TROLL » 11 dec 2009 08:00

mooie conversion, het hoofd ziet er nu stukken beter uit dan het ram's hoofd wat het beestje eerst had :) , btw ik had gister wat zweepjes voor je bij, voor je ratjes. kan je pm-en wanneer je weet of je er volgende week bent? dan neem ik ze weer mee.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Squiggoth » 11 dec 2009 10:23

Ooooeh die zweepjes! :wub:
Ik ben er als het goed is volgende week gewoon ... was gister op de bank in slaap gevallen en werd pas tegen 20.00u wakker. :opa: :grijns:
Squiggoth

Berichtdoor TROLL » 11 dec 2009 10:48

oke is goed, er kwam ook een idee voor pavises voorbij, door goblin shields te gebruiken, als je wilt kan ik die voor je mee nemen al denk ik dat je die zelf ook wel hebt? :)
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Squiggoth » 11 dec 2009 11:03

Die gevlochten schilden heb ik hier een bak vol van liggen. ;)
Squiggoth

Berichtdoor TROLL » 11 dec 2009 18:27

zo een vermoeden had ik al haha :)
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Beastherder » 13 dec 2009 15:30

Oeh, damn
nooit geweten dat die Grey Seer zo'n lelijk hoofd had van voren :disturbed:

ik vond dat altijd een vrij stoer pupke tot ik dat plaatje had gezien :dunno:

Ziet er nu vele malen beter uit :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs