Agitator Space marines

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Agitator Space marines

Berichtdoor Bobske » 15 dec 2009 07:21

Zien er goed uit.
Het donkere van de foto is beter dan overbelicht met een flits
ben benieuwd naar de shoulder markings ;)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Benman » 15 dec 2009 12:21

Verrassende kleurencombinatie en ik moet zeggen dat ze er goed uitzien. Wanneer je me van te voren gezegd zou hebben welke kleurencombinatie op je poppen zit dan had ik warcshijnlijk afkeurend gereageerd. Maar het valt me niet tegen. B)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Zombiemartijn » 15 dec 2009 18:54

Ja, ik wou eigenlijk altijd al een halved color scheme, maar had niet zoveel skills -een recht lijntje over het midden aanhouden ging niet echt zeg maar. Op het ogenblik pieker ik of ik de helmen van de sergeanten zwart maak of ze geel houdt. Ook heb ik een standard bearer gebouwd maar ik vraag me af of ik los van de cool factor daar een profijt van heb. (command squad zonder bikes=crap?) Vanavond lekker pinselen bij een maat, dus hopelijk dan mijn eerste complete tactical squad af..
Laatst bijgewerkt door Zombiemartijn op 17 dec 2009 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt
..Dear god.. .. Stay the hell out of my way!
Legers die ik speel: Skaven, Space Marines
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Squiggoth » 17 dec 2009 19:48

Oeh, dat kleurenschema vloekt als een tierelier ... supersexy! :wub:

Op het ogenblik pieker ik of ik de helmen van de sergeanten zwart maak of ze geel houdt.

Waarom niet geel houden met een zwart motiefje (bv een lauwerkrans rondom de slaap of schoppen/klaveren/harten/ruiten op een wang o.i.d.)? Drie seconden werk en het steekt goed af tegen de rest van de unit (plus dat zwart met geel een strakke combinatie is).
Squiggoth

Berichtdoor Zombiemartijn » 18 dec 2009 10:50

Hey dankjewel mijnheer Nas... -_- Ondertussen hebben ze allemaal gele helmpjes -rechter kneepads voor de vets geel met zwart quartered -ik ben erg gesteld op dat stukje tussen ogen en die 'kam' op de helmen qua vorm, dus dat wil ik niet opbreken -misschien wel op mn captain, die ik gesloopt heb (stormbolter met hellfire rounds mag niet -sorry Bob!) en heb herbouwd met een relic blade. Nu komt een command squad met uber-vaandel. Ik denk erover naast een Apothecary ook een echte 'agitator' met vox-caster te bouwen, maar die ga ik maar eerst effe schetsen.

Wat ik nu in elkaar heb zitten:

30 marines
Captain met relic blade en storm bolter
Ezekiel (had ik nog, maar ik wil een andere libbie)
land speeder met flamer
Dreadnought
Vindicator
Rhino
techmarine (zoek nog mooie servitors)

Geschilderd (90-100%)

12 marines
techmarine
Rhino
dreadnought

1 dread krijg ik er nog bij vanmiddag -wat geef ik die voor loadout als mn eerste missile pod en lascannons heeft?
Laatst bijgewerkt door Zombiemartijn op 19 dec 2009 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Caladai Doomblade » 18 dec 2009 15:11

Dreadnought met assault cannon en krachtvuist werkt altijd prima. Mocht je van plan zijn binnenkort een droppod aan te schaffen (voor de dread) is een multimelta wel heel erg hip.

Overigens is het niet echt nodig om de wapenarmen op de dread te plakken, je kunt ze gewoon los laten en dan kun je wisselen. Vet handig, en ook een goede tip voor razorbacks, whirlwinds en andere vehicles. Ik heb 2 razorbacks gekocht die nu allebei ook als rhino kunnen doorgaan en verschillende wapens kunnen nemen, gewoon door een de hatches los te laten zitten.

PS: je bedoelt denk ik ezekiel?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Zombiemartijn » 19 dec 2009 11:58

Aja, Ezekiel -de dread wordt nu trouwens een venerable, maar ik neem aan dat daarvoor dezelfde tips gelden. Plasma cannon is mooi maar wordt denk ik erg moeilijk met pinnen en converten, dus idd is AC-CCW configuratie met heavy flamer de voorlopige keus
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Caladai Doomblade » 19 dec 2009 15:31

Ik heb trouwens afgelopen weekend gespeeld tegen een droppod dreadnought met twin-linked heavy flamer als main wapen, en ik moet zeggen dat dat ook echt eng was.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Zombiemartijn » 23 dec 2009 18:12

Wat had ie dan nog meer? Ik zie mezelf alleen geen drop pod gebruiken ivm het model.. ook is een halved color scheme aanbrengen op een vijfzijdig model klote... :dry:
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 dec 2009 12:54

Verder een dreadnought close combat weapon en een heavy flamer natuurlijk :wink: .

Ja, jij moet zo nodig voor zo'n half gaar kleurenschema kiezen. Elke zijde twee kleuren? :grijns: voor het zuurstok effect... :sick:

Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs