Martijn's muize blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: A windmill with mice in, it's hardly surprisin' (muizenblog)

Berichtdoor Squiggoth » 17 dec 2009 18:08

Ik had dus vier Jezzails gekocht bij Erik en kreeg drie keer exact dezelfde gunner, shield-rat en pavise. :doh:
Aangezien alle lokale skavenspelers geen extra pavises in hun bit boxes hebben liggen (prutsers!!) ben ik aan het pielen gegaan met stukjes hout en muizenbits ... ging makkelijker dan ik dacht. :yes:

Na intensieve research (kuchwikipediakuch) kwam ik erachter dat historische pavises vaak voorzien waren van afbeelding van heiligen als geluksbrenger, dus nu krijgen al m'n pavises een Horny Mouse als decoratie zodat ze altijd 6'en rollen To Hit en 1'en voor Panic. :rat:

Ben ook meteen maar even de crew aan het ombouwen geweest ...twee shield-rats vervangen door een Mordheim Youngbloodmuis en een 1987 Clanrat, en de dubbele gunners krijgen mutsjes en andere scopes.

Als Erik bij z'n volgende batch wéér dezelfde jezzails binnen krijgt ga ik de rest van deze unit wel ergens halen. :whistle:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor TROLL » 17 dec 2009 22:31

oew tof, sniper ratten

Edit: excuses muizen
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Caladai Doomblade » 18 dec 2009 16:48

Yeej, hamsters met geweren!

dumdumtumdauuum!!! :rat: + :sniper: = GUNEA-PIG!!!

Afbeelding
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Zombiemartijn » 19 dec 2009 01:25

Teehee, wat een leuke sniper scope op de 2e van boven... :D
..Dear god.. .. Stay the hell out of my way!
Legers die ik speel: Skaven, Space Marines
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Squiggoth » 26 dec 2009 23:32

Ik heb naast het ombouwen van jezzails en globadiers ook nog effe verder gepield aan die eerste 500 punten ... :grijns:

Oude metalen Gutter Runners met de oversized handen vervangen door nieuwe plastic handjes = Adult Mutant Ninja Rodents.
Cowabunga! B)

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 27 dec 2009 00:17

Kijk, fatsoenlijke handen op die muizen. :yes:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 03 jan 2010 16:07

Das helemaal geen slecht idee, Martijn :yes:

Wie hebben die nieuwe handen gedoneerd? De nieuwe plastic Skaven, of iemand anders?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 03 jan 2010 17:40

De lichtgrijze handjes komen van Plague Monks en de donkergrijze van nieuwe Clanrats ... op de nieuwe clanrat sprue zitten een paar 'Eshin-themed' wapens zoals krissen en fighting klaws, maar het zijn wel allemaal rechterhanden dus je hebt wat Plague Monk bitz nodig om de linkerhanden wapens te geven. :)
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 05 jan 2010 20:55

Afgelopen zondag begonnen met een unit Skavenslaves, en daar horen slavendrijvers bij want slaven gaan niet netjes in gelid richting de vijand hobbelen als je ze wapens in de handen drukt en daarna los rond laat lopen. Effe een halve dag besteed aan het uitpluizen van m'n bit boxen en vond zowaar nog wat zwepen (eentje van een Orc Chariot en eentje van die nieuwe plastic Grotz). Yay!

Ik was bijna begonnen met het weghakken van de linkerarm van een paar nieuwe Clanrats om daar slavers van te maken toen ik me realiseerde dat Plague Monks en Packmasters dezelde multi-part basissculpt hebben ... dat scheelt een hele hoop hak- en sculptwerk. :whistle:

Afbeelding

Passen perfect bij de 'echte' Packmaster sculpts:

Afbeelding

Afbeelding

En nu weer verder pienselen aan de Gutter Runners en Reuzemuize. :rat:
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 08 jan 2010 11:24

Yay antieke pro-painted Warpfire Thrower!

Pro-paintjob wegbijtsen en schoon schrobben zodat je de mouldlines kunt vinden: 5 minuutjes werk
Mouldlines verwijderen: 5 minuutjes werk
Basen: 2 minuutjes werk
Gitaarsnaar in de twee openingen frotten zodat de brandstoftank daadwerkelijk verbonden is met de vlammenwerper: 65 minuten werk :wacko:

Maar oh wat is ie schattig. :wub:

Afbeelding
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs