Chaim's Orcs en Goblins

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor TROLL » 04 jan 2009 22:16

oke is goed ik neem wel wat kleine spulletjes mee. ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Re: Chaim's Orcs en Goblins

Berichtdoor drava » 25 jul 2010 21:47

Zo sinds een lange tijd maar weer eens een potje warhammer gedaan. Heb afgelopen nacht onder andere een 750 punten battle gespeeld met de vernieuwde regels. Wat een veranderingen zeg! Veel opzoeken of het allemaal nog wel klopt wat we doen. Duurt het wel wat langer, maar dat zal er na een tijdje wel inslijten :).

Ik heb tegen Gotrek in Enschede gespeelt en ik begon gelijk met een basis blunder. Ik ging met een veel duurdere unit (de night goblins links) af op een veel goedkopere unit (de dwarfs met crossbows). :whistle:

Afbeelding

Wel daarna maar gauw verder naar de magic fase. Maar wat bleek, dubbel 6 heeft toch wat van zijn charme verloren. De spreuk gaat door, maar je hebt ook gelijk een miscast aan je broek! :disturbed:

Afbeelding

Wat (in dit geval) in hield dat ik een kleine template van strenght 10 op mijn dak kreeg.

Afbeelding

Een van de veranderingen die het spel sneller zal laten verlopen is toch wel deze. Meten is weten!

Afbeelding
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor drava » 25 jul 2010 21:56

Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Of in mijn geval, nieuwe ronde nieuwe miscast.... '_'

Afbeelding

Gelukkig wist ik deze keer wel wat kabouters samen met wat night goblins het graf in te trekken.

Afbeelding

Wel en als mijn night goblins daar toch stonden konden mijn fanatics wel even wat dwergen een kopje kleiner maken (pun intended :grijns: ).

Afbeelding

Hier had ik toch liever mijn blok night goblins bij gehad, maar ach je bent een orc dus charge!

Afbeelding

Een beurt later... mijn orc's worden achterna gezeten door Gotrek zijn dwergen, Gelukkig hebben ze geen knieën en blijf ik ze voor. :harhar:

Afbeelding

Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor drava » 25 jul 2010 22:04

Wel in de laatste ronde van onze battle was er nog 1 erg aparte combat. Het was een "gewone" dwergen unit tegen mijn laat gearriveerde night goblins.

Gotrek wist prachtig te saven door eerst met een +5 armour save twee zessen te rollen om vervolgens met zijn parry drie keer +6 plus te rollen! :huh:

Afbeelding

Gelukkig sloeg zijn Thane als een dwijl in een challenge met mijn night goblin boss en nam die die ene wound op zijn kin :wink: .

Afbeelding

Helaas waren er ook nog zo'n 30 boze kabouters die op mijn night goblins gingen slaan dus verloren mijn night goblins en het wegrennen was de laatste actie van de battle.

Ik moet zeggen dat 8th edition erg lekker speelt. Hoewel ik niet won, weet ik nu beter wat ik moet gaan doen en ben ik zeer te spreken over de veranderingen. ^_^

drava
BOFH

Berichtdoor TROLL » 26 jul 2010 08:08

aah grappige battle report :)

T is idd een hele verandering maar werkt erg goed.

enneh Psst chaim.... je hebt een eigen miscast chart met O&G :laugh:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor drava » 26 jul 2010 17:25

[quote="TROLL"]enneh Psst chaim.... je hebt een eigen miscast chart met O&G

DOH! Helemaal vergeten :laugh:

drava
BOFH

Berichtdoor TROLL » 26 jul 2010 18:16

levert je waarschijnlijk een uit mekaar gebarste shaman op dus ach wat maakt t uit of tig gobbo's dood of 1 shaman :P
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Guy » 26 jul 2010 18:38

Gelukkig hebben dwergen geen knieën, :thumbup:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor henerius » 27 jul 2010 16:55

mooi verslag :thumbup:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs