Meldingen betreffende de website...

Een forum-bug gevonden. Plaats dat in dit forum. Dit is ook de plaats voor mededelingen over aanpassingen e.d. van ons Hive-forum.

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 14 dec 2010 19:32

Beschrijving Informatie Prijs/maand Totaal

Hosting account: 12 maanden € 0 0
Registratie: 0 € 0
Domein: hivenovio.nl 0 € 5
MB web: 0 0
MB E-mail: 0 0
MB MySql: 0 0
Subtotaal €: € 4.80
BTW (0%): € 0
Totaal incl. BTW €: € 4.80


Zo, hivenovio.nl weer voor een jaar veilig. :wink:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Bobske » 15 dec 2010 11:07

thanks Ben, de penningmeester maakt het over naar je B)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 05 jan 2011 22:31

FP en forum zijn nogal traag de laatste dagen. Ook mijn garantklus-site is niet te snel. Foto's vanaf die webspace laden hier ook erg slecht. Het zal een totale storing bij Talkactive betreffen denk ik. We wachten nog even een paar dagen af voordat we gaan schelden. :wink:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 07 jan 2011 20:13

[quote="Benman"]FP en forum zijn nogal traag de laatste dagen. Ook mijn garantklus-site is niet te snel. Foto's vanaf die webspace laden hier ook erg slecht. Het zal een totale storing bij Talkactive betreffen denk ik. We wachten nog even een paar dagen af voordat we gaan schelden. :wink:

Inmiddels space1-support een mailtje gestuurd:
Geachte lezer,

Het zal u niet ontgaan zijn dat momenteel de internetverbinding naar diverse Talkactive-servers cq websites bij tijd en wijle erg traag is.
Is dit van voorbijgaande aard? Hopelijk hebt u daar een positief antwoord op. Zo ja, is er enig zicht op wanneer dit verholpen is.
(Het lijkt er een beetje op dat na de verhuizing nog niet alles even soepeltjes verloopt.)

Met vriendelijke groeten,
Ben Leermakers

Even afwachten dus. :dry:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 11 jan 2011 15:29

Alles ouder dan 365 dagen in het "Hive Novio Dating Forum" wordt verwijderd. Opruiming! :wink:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Bobske » 11 jan 2011 21:45

Alles ouder dan 365 dagen in het "Hive Novio Dating Forum" wordt verwijderd. Opruiming!


is misschien ook iets voor het rommelzolder topic?
(ik ben wel van het opruimen :grijns:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Benman » 12 jan 2011 01:08

[quote="Bobske"]
Alles ouder dan 365 dagen in het "Hive Novio Dating Forum" wordt verwijderd. Opruiming!


is misschien ook iets voor het rommelzolder topic?
(ik ben wel van het opruimen :grijns:

Done! :grijns:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Chris » 11 feb 2011 13:24

Ik zie wel een anima tactics forum, maar schijn er niet in te mogen kijken.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Avatar gebruiker
Chris
Lord Lion-O
 
Berichten: 1313
Geregistreerd op: 27 aug 2010 14:22
Woonplaats: Hannover

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor theWoodcutter » 11 feb 2011 13:41

Ik kan er wel in kijken en posten, maar mag het zelf niet modereren. Dat zal Bob en/of Ben dienen te doen...
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 887
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Re: Meldingen betreffende de website...

Berichtdoor Gotrek » 11 feb 2011 15:48

Ik mag er inderdaad ook niet in kijken.
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Avatar gebruiker
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 532
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:39
Woonplaats: Kamakura

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum- en Bug Board

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast