@ Squiggoth: Ik heb nog lang niet alles af hoor, want ik zit pas op een derde van deze elfjes, en dan heb ik ook nog mijn Dark Eldar. Mocht ik dat al ooit afkrijgen, dan heeft Frank nog meer dan genoeg modellen die hij wil dat ik schilder, dus ik denk niet dat dat voorlopig gaat lukken.

@Bob: Ik was zelf eigenlijk ook wel verbaasd dat ik zoveel af had. Ik schilder namelijk meestal units waar ik zin in heb of een gaaf idee voor heb, en daarom realiseer ik me niet hoe redelijk snel het eigenlijk toch gaat. Vandaar dat het tijd was voor een blogje en eens wat beter bij te houden wat en hoe veel ik nu eigenlijk schilder.

(En natuurlijk ook even te zien en laten zien hoe mijn legertje in zijn geheel uitziet, want zo vaak gebruik ik alle modellen nu ook weer niet. :p)
@ Ben: Ik heb zelf ook een tijdje kleuren voor de base lopen testen, maar ik vond deze toch het mooiste, omdat zo de base als een geheel afsteekt tegenover de donkere modellen (eerlijk gezegd vind ik zelf mijn modellen maar half zo mooi totdat de basing er op zit, omdat je dan pas de contrastwerking tussen licht en donker krijgt, iets dat ik bij mijn modellen echt veel vind toevoegen eigenlijk). Als je de baserand dan ook nog donker maakt, dan valt de sneeuw eerder op dan het model (dat was mijn ervaring tenminste), en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Toch bedankt voor de tip.