Whoa drukte!
Ik ga een poging doen om nu te doen wat Bob heel vaak voor ons allen doet en een samenvatting te geven van de clubavond. Ik ken echter veel gezichten en namen niet dus vergeef me als ik dingen niet weet of verkeerd zeg.
40k battles:
Bob met Nids Vs. Rick? met Tau
Ik ben ergens halverwege wezen buurten maar heb geen idee hoe het is afgelopen
Sander met zijn Death company lijst Vs. Dennis met black templars
Sander heeft hard z'n best gedaan, maar z'n death company heeft hun doel bereikt, wat voors Sander een verloren battle betekende. Dennis had een enge lijst bij zich en had een paar zeer mooi geschilderde modelletjes, wanneer zien we jou op een tournooi?
Apart momentje: twee terminators van Dennis die in de laatste beurt nog snake eyes gooien bij het nemen van twee 3+ invulnerable saves
Frank/vhati met Salamanders Vs. Rick/Shogun met zijn rijdende ork-fort
ver-/afloop: geen flauw idee
Lex met deathwing Vs. Chris/Inferno
Een vrij heftige overwinning voor de deathwing, chris heeft het maar opgegeven toen er nog maar 2 van zijn marines op tafel stonden.
Aparte momentje: Een dark angel librarian die bij zijn compleet willekeurige flamer strength 10 en ap 1 rolt en zo een squad sternguard om zeep helpt.
Er was in een verre hoek nog een 40k battle waar ik space marines heb zien staan, maar ik heb geen idee meer wie dat waren.
Fantasy
Irene/Niobe met Dark elves geloof ik, de tegenstander.. al sla je me dood.
De knutseltafel was ook goed bezet. Ik heb Joost aan Anima tactics modellen zien schilderen en Richard was bezig met z'n arabieren. Verder heb ik Gerie gespot en daar houd mijn geheugen een beetje op.
Dan als laatste een mededeling van huishoudelijke aard: er is een tweetal zwarte/donkergrijze skihandschoenen gevonden. Deze liggen nu in de clubkast boven op de bit box.