Hier mijn originele 2e post, aangezien ik die ruimte wil gebruiken voor een overzicht:
Mijn allereerste mini die ik af had was mijn dual twin-linked autocannon dreadnought met psybolt ammunition. Ik had nog 4 oude metalen dreadnoughts dus als ik deze niet ziou gebruiken zou ik wel een erg grote dief van mijn portemonnee zijn.
Ik heb de autocannons van de Aegis Defense Line (
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 45x319.jpg) gebruikt, heb het middenstuk aan de bovenkant van de sarcofaag iets opgehoogt en afgevlakt. Vooraan de sarcofaag is een stuk van de overkapping van een twin-linked lascannon gelijmt en aan de zijkanten van de sarcofaag zitten stukken plasticard die dezelfde vorm hebben als de omlijning van de sarcofaag. Uiteindelijke resultaat:

Als tweede miniatuur ben ik begonnen aan mijn heel heel heel erg oude vindicare assassin die ik nog had van toen de oude assassins codex in gebruik was. Niet echt iets speciaals ermee gedaan:

Daarna voor mijn eerste HQ gekozen voor Coteaz aangezien ik de Henchman toch wel leuk vind. Vond de goud kleur van zijn armour toch niet echt passen en heb dus gewoon voor grijs gekozen:

Op het moment bezig met een Land Raider Crusader van mijn oude space marine (dark angels) leger. Na heel wat gekloot om de verf met dikke laag glanzende vernis er zo goed mogelijk af te krijgen eindelijk met schilderen kunnen beginnen. Hopelijk binnenkort meer info hierover

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Druk bezig geweest met de Landraider, de hull is klaar, maar omdat ik er een redeemer van wil maken moet ik een extra set bestellen aangezien ik de originele crusader had (dus met metalen onderdelen en geen flamestorm cannons), zal binnenkort een plaatje erop gooien van de hull. Verder gegaan met mijn tweede dreadnought die bijna klaar is, zodra deze helemaal klaar is komt hier ook een fotootje van.
Vandaag een groot deel van mijn bestelde spullen binnen gekregen, dus kan nog flink vooruit.