Rick's miniatuur crazyness

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Rick's miniatuur crazyness

Berichtdoor Benman » 23 jan 2011 18:32

LOL, stoer om te zien zeg ........ ben héél erg benieuwd naar het eindresultaat, geschilderd en al. :wub:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor shogun » 29 jan 2011 12:56

Heb mijn "forcefield" in het fort geplaatst. moet nog de lichtjes afmaken en de bedrading, platen, computer etc... onderaan zie je al de basis voor de stookketel. Er zit een oranje en rood ledje in die een beetje flikkeren zodat het net lijkt of er vuur in zit.
Afbeelding

Heb ook al een gretchin gemaakt met schep die het stookgat vult met rotzooi. De gretchin heeft een monddoek zodat hij niet teveel rook binnen krijgt,
Afbeelding

Aan de voorkant heb ik de grote poort voorzien van het Deathskull logo en de onderkaak kan open (magneetjes).
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben overal een beetje mee bezig maar er zit wel vooruitgang in... :thumbup:
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Niobe » 29 jan 2011 15:00

Ziet er goed uit! Vooral die gloed van het stookgat ziet er erg overtuigend uit! :thumbup:
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Niobe
Prozac of Khorne

Berichtdoor Bobske » 29 jan 2011 16:07

:wub:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor shogun » 20 feb 2011 16:30

klein updatje:

ben bezig met het plaatwerk van het fort en dat schiet niet zo op. Heb in het begin hobbylijm gebruikt maar dat hecht niet goed, en deze plaatjes ben ik weer los aan het maken en opnieuw aan het plakken met mijn lijmpistooltje. Ik moet daarna de base van mijn aparte wagens gaan maken zodat ik de wagens precies naast elkaar kan plaatsen en uitmeten. Dit wil ik doen voordat ik meer plaatjes ga plakken want de wagens moeten precies aansluiten zodat het lijkt op een geheel fort.

Heb ondertussen een ponstang gekocht (bij een rommelzaakje voor 6 euro..) om rivets te maken. Werkt heel goed en beter dan mijn huidige greenstufschijfjes. :tu:

Ik had van Bob een ork trukk gekregen, maar uiteindelijk besloten om geen trukks in mijn legerlijst te gebruiken. Het leek mij een leuk idee om in plaats van een Nobbiker-Painboy een kleine ambulance te maken.

Afbeelding
Afbeelding

Moet nog een "grot-bestuurder" en "grotdakkagunschieter" plaatsen dus vandaar dat ik de deuren nog niet heb geplaatst. Ik denk dat ik achterin een Painboy plaats die aan het opereren is. Ik probeer er nog een echt zwaailicht op te maken (alleen licht zonder zwaai... :laugh: )

ondertussen ook een kraanwagentje gemaakt die de grotschilders gaat helpen met het verven. Deze komt waarschijnlijk op de bovenverdieping te staan. Moet nog afgemaakt worden en een grotbestuurder krijgen:
Afbeelding

Ik blijf bezig... :tu:
shogun

Berichtdoor shogun » 30 apr 2011 08:20

effe weer een updatje!

Heb via ebay een klein tweedehands ork legertje gekocht. het is de black reach set (orkboys/nobz/deffkopta's) en een battleweagon en een hoop extra bits.

ik heb alle onderdelen voor het orktoilet afgemaakt. Moet nog de grot maken met een ontstopper die vecht met een squiq:
Afbeelding

Heb de afzuigkap voor de orkkeuken geplaatst. ben ook bezig met de voorraadkamer van de keuken (achtergrond):
Afbeelding

heb ondertussen de trap naar 2de verdieping geplaatst:
Afbeelding
shogun

Berichtdoor Skevan » 30 apr 2011 09:00

:worship: :thumbup:
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor henerius » 30 apr 2011 09:04

dit is een tv show waard... de verbouwing... :whistle:

Je gaat goed kerel... ik kijk uit naar de klieder partij waarmee je hem gaat bepienselen. :thumbup: :thumbup:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Niobe » 30 apr 2011 11:21

Gaaf gedaan! :thumbup: Die wc is gaaf en ik ben erg benieuwd naar die grot! :grijns:
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Niobe
Prozac of Khorne

Berichtdoor shogun » 17 mei 2011 18:31

updatje:

ben met zoveel plaatwerk,bouten, moeren e.d. bezig dat ik even iets anders wil doen. Heb een doosje loota's gekocht en ben ze alvast in elkaar aan het zetten. Uiteindelijk moet 45 loota's hebben ( :disturbed: ) en ik wil dat ze er allemaal anders uit zien. De huidige loota's vind ik nogal grof met dat hele aparaat op hun schouder en ik maak ze zonder die hele handel. Heb ondertussen ook een ork Runtherd gemaakt van een oude Nob.

rutherd
Afbeelding

eerste loota's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oh ja, ik wil waarschijnlijk op de onderste verdieping een Ork bar maken... ^_^ maar dat later.... :whistle:
shogun

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs