Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!
[quote="The_Hunter"](ja ik weet dat een power claw erg gaaf is maar ik wil niet als een kip zonder kop elke nob een powerclaw geven )
[quote="The_Hunter"]geleerd dat 'Uge Choppas op papier best leuk zijn maar tegen alles wat een een 4+ armor save of beter heeft (wat dus zo'n beetje 90% van iedereen is) eigelijk vrij waardeloos zijn.
'Uge Choppaz zijn handig in Nob/Cybork Mobz i.v.m. wound allocation (je kan wounds verdelen over multiwound-modellen zolang ze unieke combinaties van wargear/weapons hebben). Een paar Nobz met gewone choppaz, 'Uge Choppaz en verschillende combinaties van wel of geen 'eavy armour/bosspole houden de Power Klaw Nobz in zo'n Nobz mob dus wat langer in leven.
Nobz in standaard Boyz Mobz hebben vrijwel nooit profijt van een 'Uge Choppa, tenzij je echt om punten verlegen zit of de Nob puur wilt hebben voor z'n Bosspole. Power Klaws baby!
Omdat ik m'n groote 30 man slugga mob ga splitsen in 2 kleinere groepen van 20 heb ik een paar extra big shootas nodig. Nou heb ik best veel van die black reach big shootas maar die zijn snel erg saai als je er meerdere van hebt dus heb ik er zelf eentje in elkaar geknutselt: